Geronimo79
Ny medlem
Köpte som sagt en husa 650 som var en "lottvinst", var aldrig ens startad då jag fick den. Det går INTE att starta den så jag fattar varför den inte var startad innan jag fick den Helt ny maskin som inte tänder till ett enda dugg!! Visst, vet att det är en maskin som hehöver servas osv. men det ska väl för fan gå att starta den, speciellt då den är ny!!!!!!!!!!!!!! Har gjort exakt som killen på keva förklarade för mig att jag skulle göra för att byta munstycken i förgasaren men den är totalt stendöd, händer inte ett piss förutom att batteriet snart dör igen. Fan va frustrerande det är att ha en ny hoj som man bara vill ut o köra med istället för att ligga o skruva på!
Nä, nästa hoj ska vara en som gått typ 8000mil för då vet man att den funkar i alla fall.
Om man ändå hade haft kvar sin gamla Crescent Compact så man hade kunnat kört lite.............
Nä, nästa hoj ska vara en som gått typ 8000mil för då vet man att den funkar i alla fall.
Om man ändå hade haft kvar sin gamla Crescent Compact så man hade kunnat kört lite.............