2502540 Har nu lyckas få igång han, både med elstart och kick. Där är dock ingen tumgång över huvudtaget så jag måste gasa som fan för att hålla liv i den. Detta borde ju ha att göra med lågfartsmunstycket som jag bytat
Man kan ju oxå justera lite med blandskruven under förgasaren men då måste jag skruva av allt igen
Kan nålen justeras så det blir bättre, har som sagt satt den i 4:e översta jacket? Har sett att det verkar finnas 2 munstycken till i förgasaren som sitter typ vid luftintaget, det är väl inte de munstyckena jag ska byta väl utan de som sitter under förgasaren vid blandskruven ungefär
Sen har jag ett problem när det gäller gasen?, om man släpper den snabbt så blir där ett motstånd att komma för bi i början, trotteln tar emot när man vrider på gasen liksom. Tittade på detta igår och efter lite olja i så funkade den men nu när oljan är borta så kommer det lilla motståndet igen....
Det kan ju oxå ha att göra med tumgången väl?
Är så trött på skiten nu så jag får väl lik fan snart ge upp o lämna den till nån verkstad för jag fattar inte att det ska va så jävla svårt att få den o funka utan strypningarna??? Man köper nytt för att slippa bekymmer men det blir bara raka motsatsen!