J*vla idiot!

Status
Ej öppen för fler svar.

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Kommer körandes på sveavägen mot stan, stannar bakom ett rödlyse. Breddvid mig står en volvo 740 med en ca: 45 årig man o hans J*vla kärring, det e gubb j*veln som sitter bakom ratten. han glodde som fan så jag tänkte aha han tycker typ att det e häftigt med hoj eller nåt sånt, sen börjara han gasa på tomgång o vill typ dra igång ett rejs med mig! :3freak jag kör en R1...han en sketen volvo! så slår det om till grönt o jag kör iväg... i lugn fart inget tok acc! han försöker köra fortare än mig o när det inte går så slår jag av farten och samtidigt försöker idioten preja ut mig från vägen, så jag hamnade i motsatt körriktning! :eek:
Blir skit sur o kör gemnsides med idioten o pekar på visiret så att han ska typ titta nogrannare...då pekar horan finger!!!! hade lust att sparka in dörren men då hade han väl bara prejat ner mig på sidan...så jag :finger och drog på!

Fan jag trodde man blev mognare i trafiken med åldern men tydligen finns det en hel del röttägg! :kulspruta :kulspruta

nån som har tips på hur man ska betee sig i ett sånt läge!

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Ja, kör med trädojjor nästa gång, sen skickar du den ena rakt i dörren ;)

men seriöst, dom förtjänar något i alla fall... :fatta!
Fast du gjorde nog rätt...

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Skaffa ett hölster med en vattenpistol i på tanken som du fyller med bromsvätska... Använd med omdömme :brynad

Men seriöst, stanna framför och slit upp dörren till gubbens bil och helt enkelt fråga varför han vill skada dig. Se till att han tänker till och ger ett svar.

Jag blir helt knäsvag när jag läser sånthär...

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Det är påsk, du skulle haft med ett rått ägg och kastat på bilen :D

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Xraptor skrev:

Gasa, hetsa, och dra när det fortfarande är rött, pallnita och garva åt spektaklet.
Förhoppningsvis, med lite tur, kollar han mer på dig än på trafiksignalen. Hur kul som helst när det funkar.

Bör endast göras när det är hyffsat folktomt runt omkring... :D

Teke

Member
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Blade
kicka lös backspegeln det skulle jag nog gort ....annars slå av glid in bakom å följefter han blir allti stående nån stanns, å fråga vad i h-vete han håller på med att han faktist leker med ditt liv..
man blir bara inte klok på vissa

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
he he... hände en mig en liknande händelse.. en fet gubbe i en fet BMW... slutade med att hans backspegel gick sönder... inget jag är stolt över... men ibland kan man bara inte behärska sig... gubben höll på att få mig dödad..

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Nästa gång så stannar du och ger föraren en 20 kr sedel och säger att det finns en gubbe i Vanadisparken som letar luder ( ursäkta ordvalet) , säg att han ska ta med kärringen dit för du ska bjuda gubben på en gratis runda :slicka .Förövrigt så kan jag säga att den som medvetet försöker göra så att jag smäller sitter inte i en hel bil efter det , så är det.

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
Borde fan ha dragit till bilen...blev bara så chokad...det e första gången som det hände mig! Vet bättre tills nästa gång(vilket jag hoppas INTE blir av)! :smasha :smasha

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
xraptor! har du en retta eller har du en cagiva som ditt nick vill få det att låta som :brynad

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
det är bara att skriva ner reg-nr, följa efter och anmäla.. och orkar man inte det är det bara att följa efter o sen göra det som känns rätt... (vilket inte alltid är rätt) :mad:

Henken

Guest
Vilket jävla MONGO

Får man ge körkort till vem som helst? En del människor är inte bara dumma utan rent av livsfarligt jävla dumma. Prejja folk?
Fyfan :finger

Holmes

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Ingen :(
Xraptor skrev:

Följer efter hem... Senn e det bara att planera attentat! :rock

Jag skulle se det som mordförsök från hans sida. Jag skulle nog bli så jävla arg att jag helt enkelt skulle följa efter tills han stannade å senn skalla honom eller nått.

Han kan ju inte bevisa nått eftersom man har hjälm på sig, desutom e det inte mer än rätt att killen får sig ett kock stryk!

Henken

Guest
Re: Re: J*vla idiot!

Holmes skrev:

desutom e det inte mer än rätt att killen får sig ett kock stryk!

Då lär han få sina fiskar varma... :crash
Fan..ett sånt fint upplägg och jag kan inte komma på nån finurlig slutkläm :gråta

mattsson

Säger dom blubb blubb?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillf. hojlös
Jag tror metoden att följa efter och psyka är mer effektiv än att sparka av backspegeln.
Iaf hade jag blivit mer skraj i brallan om en (eller flera) motorcyklister började följa efter mig vart jag än körde än om någon kickat loss backspegeln.

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
mattsson skrev:
Jag tror metoden att följa efter och psyka är mer effektiv än att sparka av backspegeln.
Iaf hade jag blivit mer skraj i brallan om en (eller flera) motorcyklister började följa efter mig vart jag än körde än om någon kickat loss backspegeln.

Har kört den varianten oxå!
Den känns mer effektiv, framförallt inget man ångrar i efterhand...
Sparkar man sönder ngt så har man ju sänkt sig till deras nivå... plus att det är olagligt...

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
yates skrev:
xraptor! har du en retta eller har du en cagiva som ditt nick vill få det att låta som :brynad

kör en retta men tycker att just cagiva x-raptor e en ganska cool hoj! fast rettan e fin den med!
Kul att nån reflekterar på namnet!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...