Kommer körandes på sveavägen mot stan, stannar bakom ett rödlyse. Breddvid mig står en volvo 740 med en ca: 45 årig man o hans J*vla kärring, det e gubb j*veln som sitter bakom ratten. han glodde som fan så jag tänkte aha han tycker typ att det e häftigt med hoj eller nåt sånt, sen börjara han gasa på tomgång o vill typ dra igång ett rejs med mig! jag kör en R1...han en sketen volvo! så slår det om till grönt o jag kör iväg... i lugn fart inget tok acc! han försöker köra fortare än mig o när det inte går så slår jag av farten och samtidigt försöker idioten preja ut mig från vägen, så jag hamnade i motsatt körriktning!
Blir skit sur o kör gemnsides med idioten o pekar på visiret så att han ska typ titta nogrannare...då pekar horan finger!!!! hade lust att sparka in dörren men då hade han väl bara prejat ner mig på sidan...så jag och drog på!
Fan jag trodde man blev mognare i trafiken med åldern men tydligen finns det en hel del röttägg!
nån som har tips på hur man ska betee sig i ett sånt läge!
Blir skit sur o kör gemnsides med idioten o pekar på visiret så att han ska typ titta nogrannare...då pekar horan finger!!!! hade lust att sparka in dörren men då hade han väl bara prejat ner mig på sidan...så jag och drog på!
Fan jag trodde man blev mognare i trafiken med åldern men tydligen finns det en hel del röttägg!
nån som har tips på hur man ska betee sig i ett sånt läge!