blev prejad pga att jag körde UTAN HJÄLM med moppen av en polis, ligger i typ 20kmh och pratar med en kille som cyklar när jag ser en bil i backspegeln och kör fram och lägger mig vid vägkanten.....gubbjäveln kör upp jämnsides med mig samtidigt som han svänger mer och mer emot mig, samtidigt tittar han mot mig och flinar
hade det varit 10cm till hade jag åkt ner i diket, tillslut kör han fram och jag visar mitt missnöje med att peka finger och skrika som en galning på han
plötsligt tvärnitar han och svänger in på en parkering, jag stannar, hoppar av moppen, går fram till bilen och skriker "va' fan håller du på med ditt jävla missfoster" gubben kontrar med att han är polis och kan sätta fast mig när han vill, jag skrattar år han och säger "ja, här kan du få 300kr för att jag kör utan hjälm, men du kan få en spark i huvve för att du försöker preja mig också"
sen säger han bara att jag ska "ta det jävligt lungt" och sen hoppar han in i bilen och åker därifrån.....undrar om det är så dom försöker vinna tillit hos folk?