J*vla idiot!

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedish Viper

Be quick or be dead!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati MS 1200 2013
mattsson skrev:
Jag tror metoden att följa efter och psyka är mer effektiv än att sparka av backspegeln.
Iaf hade jag blivit mer skraj i brallan om en (eller flera) motorcyklister började följa efter mig vart jag än körde än om någon kickat loss backspegeln.

Typ följa efter hem til han.
Stanna till en stund utanför hans hus.
Köra sakta fram och åter på gatan förbi huset några gånger. :brynad

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kanske göra en Ravetrancer av det hela, rulla upp bredvid o dra knogskydden rätt genom rutan.....prejas så kallar jag mordförsök....har inget till övers för såna....och jag bryr mig inte heller om det är olagligt,,,,,mitt liv står på spel.....

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Xraptor skrev:
kör en retta men tycker att just cagiva x-raptor e en ganska cool hoj! fast rettan e fin den med!
Kul att nån reflekterar på namnet!

som stolt ägare av en raptor (dock ej xraptor) så blir man ju lite nyfiken. kan ju tillägga att den är väldigt kul att köra mé.
lite synd att man är så gott som ensam, det hade varit kul att kunna utbytta lite erfarenheter med ngn. :rolleyes:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Fixa ett gäng med spanska ryttar så du har tills nästa gång! Det är ju lagom kul att byta ett däck... Så hur kul är det att byta kanske 4 däck?

Förövrigt! :mad: :mad: :mad: :mad:

Om jag vore lite större skulle jag vridit nacken av fanskapet! (ravetrancer: du kan väl hjälpa mig! ;))

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Släpp av så han kommer om sen drar du på och kör ut foten under omkörningen och befriar honom från en backspegel.

Xraptor

XXX
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Penelope
yates skrev:
som stolt ägare av en raptor (dock ej xraptor) så blir man ju lite nyfiken. kan ju tillägga att den är väldigt kul att köra mé.
lite synd att man är så gott som ensam, det hade varit kul att kunna utbytta lite erfarenheter med ngn. :rolleyes:

kan tänka mig att den e kul att köra. såg en kille i uppsala som hade en fast det var en 600 tror jag...lite osäker på det! det e väl kul o vara unik o ha en hoj som andra inte har...eller? :tummenupp

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Xraptor skrev:
jag kör en R1...han en sketen volvo!

Finns det något att bevisa för någon? ...annat än att Volvon är jäkligt tung att få över ryggraden, plus att det gör ont. Låt Volvon gasa bäst han vill, om inte annat så får han i bästa skäll av tanten (och inge helgnuppa) när han fånar sig.

mattsson

Säger dom blubb blubb?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillf. hojlös
Ravetrancer skrev:
kanske göra en Ravetrancer av det hela, rulla upp bredvid o dra knogskydden rätt genom rutan.....prejas så kallar jag mordförsök....har inget till övers för såna....och jag bryr mig inte heller om det är olagligt,,,,,mitt liv står på spel.....

Ja, och nästa dag när han är dubbelt så förbannad på hojåkare och råkar få syn på din kompis som kör runt på sin hoj... Vad händer då?

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Xraptor skrev:
kan tänka mig att den e kul att köra. såg en kille i uppsala som hade en fast det var en 600 tror jag...lite osäker på det! det e väl kul o vara unik o ha en hoj som andra inte har...eller? :tummenupp

absolut det är jävligt kul att inte ha ngn dussinhoj, vart man än kommer så vänder sig folk o glor huvudena av sig :D
men det är kanske för att den sjunger (mullrar) så förbannat :skrämd

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Som några skrivit. Lägg dig efter och förfölj dom en bra bit. Då blir som riktigt pissnödiga :D
Följ gärna med tills dom parkerar, stanna där en bit bakom dom. Dyk sedan upp någon dag senare, snacka om att som börjar skita på sig sen

Holmes

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Ingen :(
mattsson skrev:
Ja, och nästa dag när han är dubbelt så förbannad på hojåkare och råkar få syn på din kompis som kör runt på sin hoj... Vad händer då?

Största sannolikheten är nog att han tänker till...

Egentligen borde man ju bara göra något fräckt, inte skadegöresle. Följa efter honom hem, senn drar man dit ett gäng någon natt och plockar fälgarna. Nästa morgon står bilen där på några tegelstenar :tummenupp

Du kan hålla ditt samvete rent eftersom du inte gjort någon skadegörelse, bara stöld av ett antal (antagligen) sketna fälgar. Och så kanske du kan tjäna ett par slantar på det också :tummenupp

Last edited:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Senaste gången jag blev prejad körde jag lugnt upp bredvid när gubben stannade, knackade på rutan, och frågade civiliserat om han var medveten om att han gjort fel. Jo, det visste han ju.
Fungerar i många fall antagligen bättre än samtliga andra förslag.

Spanska ryttare var ju lätt den mest korkade kommentaren i tråden.

grax

moralkärring på deltid
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 701 Enduro 2020
Ugluk skrev:
Senaste gången jag blev prejad körde jag lugnt upp bredvid när gubben stannade, knackade på rutan, och frågade civiliserat om han var medveten om att han gjort fel. Jo, det visste han ju.
Fungerar i många fall antagligen bättre än samtliga andra förslag.

Spanska ryttare var ju lätt den mest korkade kommentaren i tråden.

Om fler var som dig skulle vi ha en betydligt trevligare trafikmiljö! :tummenupp :bow

Edit: nu ser det ju förstås lite underligt ut när jag är emot våld/skadegörelse/osv. mot förare som gör misstag medans jag har bilder på en volvo 740 i min signatur då trådstartarens incident skedde just med en 740 men jag kan meddela att den är såld och att när jag väl kör bil gör jag det med stor aktsamhet framförallt med tanke på oskyddade trafikanter :notme :tummenupp

Last edited:

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
blev prejad pga att jag körde UTAN HJÄLM med moppen av en polis, ligger i typ 20kmh och pratar med en kille som cyklar när jag ser en bil i backspegeln och kör fram och lägger mig vid vägkanten.....gubbjäveln kör upp jämnsides med mig samtidigt som han svänger mer och mer emot mig, samtidigt tittar han mot mig och flinar :mad: hade det varit 10cm till hade jag åkt ner i diket, tillslut kör han fram och jag visar mitt missnöje med att peka finger och skrika som en galning på han :finger :4skrika plötsligt tvärnitar han och svänger in på en parkering, jag stannar, hoppar av moppen, går fram till bilen och skriker "va' fan håller du på med ditt jävla missfoster" gubben kontrar med att han är polis och kan sätta fast mig när han vill, jag skrattar år han och säger "ja, här kan du få 300kr för att jag kör utan hjälm, men du kan få en spark i huvve för att du försöker preja mig också"
sen säger han bara att jag ska "ta det jävligt lungt" och sen hoppar han in i bilen och åker därifrån.....undrar om det är så dom försöker vinna tillit hos folk?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
mitt tips. behärska er. svårt? ja, som in i helvete
Men om man skall bli ruskigt förbannad på alla andra trafikanter så kommer man snart hava magsår.
Jag vet hur arg man blir. jag har blivit det flera gånger och har god lust att göra något dumt. men vad har jag för det.
försöker jag köra ikapp eller vad som helst är det kanske jag som går av vägen o dör.

Peka finger funkar alltid. skönt att avreagera sig med något.
Men det finns idioter som inte fattar att dom har gjort fel..
Bara att hoppas att ingen annan behöver råka ut för samma sak.

Gubbjävlar och Kärringar finns det gott om i trafiken.

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Xraptor skrev:

nån som har tips på hur man ska betee sig i ett sånt läge!

en näve i rutan brukar fungera rätt okej eller en rejäl spark i dörrn .. om man har balans ork och lust till det förstås.. eller följa efter idioten tills han stannar o skälla ut honom efter noter ... om snubben inte vevar ner rutan kan man göra som en del andra gör här på forumet, krossa rutan med näven o skäll ut honom!

Sparka bilar i sidan brukar funka har jag märkt...

//håkan

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Gjort är gjort men jag vet hur man får det att inte upprepas :D
Skriv stort på ryggen:
BANDITOS MC eller H. A om det finns mer plats kan texten:
"U fuck with us we rape ur son" tilläggas :D

Status