Blev nästan prejad igår av några riktiga idioter till studenter. Jag var på väg hem efter att ha grattat min faster på hennes 51-års-dag. Jag körde i laglig fart på en 70-väg och låg i högerfilen när det helt plötsligt blåser förbi en bil med studenter så jävla nära att jag nästan tappade kontrollen på hojen , sen sitter de bara och hånglor på en genom rutorna på bilen, jag blev så förbannad att jag inte bara kunde låta dem köra iväg, så när jag såg att de skulle ut på samma motorväg som jag så körde jag upp jämnsides med dem, gav dem fingret och drog sedan iväg. Jag vet att detta inte var särskilt smart ifall de hade varit påverkade eller något i den stilen, men jag var så förbannad just vid tillfället att jag hade mord i blicken
Sådär, nu känns det lite bättre efter att ha avreagerat sej . Nu drar jag inte alla studenter över en kant, denna tråden är endast tillägnad idioterna jag stötte på igår
Till er övriga studenter kan jag bara säga grattis!
Sådär, nu känns det lite bättre efter att ha avreagerat sej . Nu drar jag inte alla studenter över en kant, denna tråden är endast tillägnad idioterna jag stötte på igår
Till er övriga studenter kan jag bara säga grattis!