Ja då så.

Jögga

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Yama r1-07
Nu har man varit och hämtat hem hojen. R1 - 06 Svart. Funderar på att starta upp den i kväll och njuta lite av ljudet. :hihi . Nu måste det bli vår annars köper jag en 200 meter skarv kabel och går ut med värme pistolen. 200M fram å tillbaka är 400 meter med hojen ,vad är det som händer med mig. Är man sugen och åka hoj eller har det slagit runt :huvet. Jögga.:tummenupp

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Hojlös än så länge...
Jögga skrev:
Nu har man varit och hämtat hem hojen. R1 - 06 Svart. Funderar på att starta upp den i kväll och njuta lite av ljudet. :hihi . Nu måste det bli vår annars köper jag en 200 meter skarv kabel och går ut med värme pistolen. 200M fram å tillbaka är 400 meter med hojen ,vad är det som händer med mig. Är man sugen och åka hoj eller har det slagit runt :huvet. Jögga.:tummenupp
Vintern är livsglädjens stora flis i röven..... fin hoj

MikkE

Guest
Jobbigt att ha en sprojlans räser som bara får stå tills snön har försvunnit, hehe. Du köpte den för tidigt ;)

RSV-Mike

jumjum
Gick med
3 Jan 2006
Hoj
Aprilia TV4R -11 APRC
Grattis till hojen den va fin.
Du har nog inte slagit runt (än i alla fall)hehe.
Lika sugen på köra som du är nog alla.
Ha de :tummenupp

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
R1
Jögga skrev:
du äntligen fått hem den nu :banana ,få se om jag kan ordna någe extra
meter skarvsladd åt dig :lol .

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Jögga skrev:

Shit måste vara gött med så fin hoj... snart får du väl åka med den åxå ! :)

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Kan inte med ord beskriva hur avis jag är!
Får må bra över att du inte kan bruka den på ett tag, jag hade dock stått nere i garaget och lyssnat på brumm brum och luktat på pipan! :banana

"Grattis" till en nice cykel!

Jögga

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Yama r1-07
Ja då så

Belial skrev:
du äntligen fått hem den nu :banana ,få se om jag kan ordna någe extra
meter skarvsladd åt dig :lol .
Håller du på och laddar in för helgens galenskaper. Du skulle väl ut med persson i helgen. Hoppas att han slutar upp med dom där dumheterna. Han kan ju tappa hoj körar tekniken. :hihi. Har du funderat att fara till gelleråsen och kolla på hoj tävlingarna. Tror att davva är sugen ju fler vi är dess roligare :). Jögga.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Jögga skrev:

Grattis till ett bra val, men sköt nu om den & STARTA DEN INTE!
En motor mår inte bra av att kallastartas då det bildas kondens inuti och en ny motor skall definitivt inte varmköras stillastående utan belastning.

Håll dig tills du kan ut & köra!

Jögga

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Yama r1-07
Startas

X-up skrev:
Grattis till ett bra val, men sköt nu om den & STARTA DEN INTE!
En motor mår inte bra av att kallastartas då det bildas kondens inuti och en ny motor skall definitivt inte varmköras stillastående utan belastning.

Håll dig tills du kan ut & köra!
Tjena jag kan nog vänta tills jag kan ut och köra. Har köpt lite tillbehör till hojen får pyssla lite med det så får man vara nöjd med det så länge. :) Jögga.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det är så där det ska va! Jag menar när man får pilla på hojen men inte köra på ett tag innan första turen. Då blir det så mycket finare att åka sen..

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
R1
Jögga skrev:
Håller du på och laddar in för helgens galenskaper. Du skulle väl ut med persson i helgen. Hoppas att han slutar upp med dom där dumheterna. Han kan ju tappa hoj körar tekniken. :hihi. Har du funderat att fara till gelleråsen och kolla på hoj tävlingarna. Tror att davva är sugen ju fler vi är dess roligare :). Jögga.
Nog har man laddat nog "med ursäkter" :lol .
som sagt skoter e inte min grej igentligen men kul att köra då och då
:rolleyes: ,de va första ursäkten :hihi .vissa kommer att bli tokiga
på att få vänta på mig,jag har aldrig bråttom med veddragare.. :rolleyes:
angående gelleråsen har jag inte tänkt på de,men det skulle va bra kul.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...