Ja... jag är en loser.... hmmmm....

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Ikväll var jag ute med tre arbetskamrater, vi var på "Garbos" i sumpan (stockholm) och vi åt middag för att sedan ha lite skoj. till min egen förvåning lyckades jag hitta en tjej som jag tyckte mycket om och började prata med. Till min egen förvåning var hon där med en av mina systrars kompisar (som är 5 år äldre) men det hindrade inte mig.... Jag o hon snackade lite och jag ville ta in en drink åt henne.... hon sa "överaska mej". Jag gick fram till baren o beställde in en "bloody Mary" .. hihi... Men den fick ju ja dricka upp, på ett vilkor. Att jag skule få hennes nummer..(?)... Sen jnär jag druckit upp den hemskheten så fick jag hennes nummer och slulle hämta en tlll drink. Det tog ett tag men när jag kom tillbaks så var hon borta.... Vad har jag gjort för fel???
Sist jag hade en "flickvän" så lurade hon mig att hon var med barn i 2 månader... Sen dess har jag varit ganska "passiv" när det gäller nya bekantskaper...

Just nu känns det som om jag är menad att leva mitt sorgliga liv ensam och att så fort jag hittar nån jag tycker om så drar dom direkt.

Jaja.. jag e lite små-full nu men jag behöver skriva av mej... jag e faktiskt lite konfunderad. ha ett kul liv ni som har någon...

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Har du ringt då? Hon kanske ligger och väntar på dig... :rolleyes:

Diversion

Guest
Det var ju en kvinna, visste du inte att alla kvinnor utom mamma är onda djur? :fyllisar

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
vågen skrev:
Sen jnär jag druckit upp den hemskheten så fick jag hennes nummer och slulle hämta en tlll drink. Det tog ett tag men när jag kom tillbaks så var hon borta

Hon kanske trodde att du drog? Du fick ju hennes nr så det är väl inte helt kört fören du provat ringa?!?! Ge inte upp för lätt :tummenupp ! Lycka Till!!!

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
jag fick hennes nummer.. .har skickat ett sms men väntar mig inget svar... välkommen till mitt liv.

Varför är det så svårt att hitta en flickvän??? Någon man kan älska och som kan älska tillbaks. Jag är trött på "one night stand's"!
ÅÅÅÅÅÅ....
jaja... fick en billig taxi hem iaf...

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
vågen skrev:
jag fick hennes nummer.. .har skickat ett sms men väntar mig inget svar... välkommen till mitt liv.

Varför är det så svårt att hitta en flickvän??? Någon man kan älska och som kan älska tillbaks. Jag är trött på "one night stand's"!
ÅÅÅÅÅÅ....
jaja... fick en billig taxi hem iaf...

hon svarar i morron.. kanske har somnat,, helt utmattad av din manlighet :D närå,, allvarligt. varför så neg,, hon hör av sig imon :tummenupp

Therudeboy

Guest
Verkar som du är lite desperat efter flickor. Ta det lungt och ta dagen som den kommer istället, dom kommer till slut :tummenupp

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Du har ju hennes nummer, SMS:a något imorn eller om ett par dar som väcker hennes intresse. Du kan ju i alla fall prova. Lycka till!

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
Tro mig, du är inte ensamn där ute i etern...

men med lite tur så vänder lyckan för mig ialalfall under denna helg =)
Hängde med en kompis till Fredrikstad ( Norge ) idag. Han "Kände" en Norska lite grann som skulle åka med han en sväng bak på hans Retta, men han hadde ingen lust att åka in ensam, så jag hängde på, under förutsättningen att hon hadde en vännina som kunde sitta med på min cebeär =)
Och det hadde hon,
Taskigt för polaren så va hon som satt bak på mig sötare än hans vännina.
Och imorrn bitti kommer dom hit för att åka med till Bikedagarna =D
Med lite tur så kan detta gå väll.
Men, som vanligt så skall man inte hoppas för mycket, efter som sagt ovan här i tråden.

"alla kvinnor är onda, förutom mamma, eller, äh, vafan, hon e ond hon med"....

Ses på Bikedagarna.

/ ZejtaN

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
mmm... får anta att min "manlighet" är det som spökar och att jag får en jääätte mysing kväll med henne någon gång framöver. Jajja... jag är trött.. utmattad (av jobb :brinnerup & :öl ) och vill bara sova. Hoppas att jag hittar någon att :krama någon gång i tiden.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Åhhh Zejtan, norska kvinnnor ew gooooooooooooda. Dom pratar så sött!, fråga om hon känner Elisabeth Röd (stavas och utalas på norska), hälsa ifrån Jonathan isåfall.... (som om det finns EN tjej i Norge :lol )
jajja, lycka till du med

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
vad du än gör. ring inte imorron. messa inte imorron.. kör stenhårt på minst 36timmarsregeln... va lagom intresserad.. tjejer är wannabe jägare. spela byte så blir dom :kär

unke_b

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
honda crf450
myspinnen skrev:
vad du än gör. ring inte imorron. messa inte imorron.. kör stenhårt på minst 36timmarsregeln... va lagom intresserad.. tjejer är wannabe jägare. spela byte så blir dom :kär

:tummenupp

GL

(deppa ej, ta en sup och tänlk över saken =))

Go for it....

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Psykfall skrev:
Hon kanske trodde att du drog? Du fick ju hennes nr så det är väl inte helt kört fören du provat ringa?!?! Ge inte upp för lätt :tummenupp ! Lycka Till!!!
så var det nog.. kompisen var kanske tvungen o dra.. eller nått sånt! var lite optimistisk!! :tummenupp

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Om du gillar henne och ni verka komma överens ,innan hon drog då, ring henne. Antingen imorn eller vänta nån dag. Du har redan sms:at som kanske är något jag skulle göra om jag var tveksam till bruden (då man i fyllan ofta missar hur snygga människor är). Sen är det bara hoppas att det är rätt nummer. Det din förra brud gjorde va ju riktigt jävla evil.

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Kan bara säga en sak: Ring henne inte. Hon är inte intresserad. Då hade hon inte dragit. Tjejer är precis lika enkelspåriga som vi killar. Hade hon haft intresse så hade hon stannat. Sen vad det berodde på kan vara vadsomhelst. Kanske sa du något dumt eller så kom hon på att åka på efterfest med sina vänner verkade roligare. Det spelar ingen roll.

Att ragga på krogen är inte det bästa. Visst, chansen att få napp är stor och man får ligga lite. Men den största raggfaktorn kommer alltid ligga på ställen där man minst anar att få ragg. Tex på café, du ser en snygg tjej...g åfram till henne och säg bara att du inte har kunnat sluta spana på henne så länge du har suttit där. Ge henne telefonnumret och säg bara att diu skulle bli glad om hon ringde och gå därifrån. Större chans till en bättre fortsättning än ett krogragg garanterat.

Eller gå fram till en tjej i ett tjejgäng efter tex en bio eller vad som helst. Det är självförtroende som väcker intresse. Var inte rädd för att göra bort dig. På krogen skiter alla i om man gör bort sig så därför väcker det inte intresse...

Det är bara du som kan göra något åt din situation och det gör du bara genom att tänka att du helt enkelt är bäst i världen och är jäkligt snygg ändå. Självförtroende lyser igenom. Så enkelt är det.

Gud har talat!

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
vågen skrev:
Ikväll var jag ute med tre arbetskamrater...edit...

Ähh klaga inte, du fick ju numret och inte en smäll... :7peta
Bara att dra iväg ett sms eller ännu hellre ringa när ni båda är nyktra. Som stAnger sa... självförtroende... ring o språka lite bara. :tummenupp

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Hennes kompis fick väl tokspel av nåt sms och dom drog till nån toalett för att snacka... händer jämt...

Kolla om numret funkar... kanske är det ett onödigt inlägg :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln