vågen
Sporthojsnörd
- Gick med
- 7 Apr 2004
- Hoj
- GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Ikväll var jag ute med tre arbetskamrater, vi var på "Garbos" i sumpan (stockholm) och vi åt middag för att sedan ha lite skoj. till min egen förvåning lyckades jag hitta en tjej som jag tyckte mycket om och började prata med. Till min egen förvåning var hon där med en av mina systrars kompisar (som är 5 år äldre) men det hindrade inte mig.... Jag o hon snackade lite och jag ville ta in en drink åt henne.... hon sa "överaska mej". Jag gick fram till baren o beställde in en "bloody Mary" .. hihi... Men den fick ju ja dricka upp, på ett vilkor. Att jag skule få hennes nummer..(?)... Sen jnär jag druckit upp den hemskheten så fick jag hennes nummer och slulle hämta en tlll drink. Det tog ett tag men när jag kom tillbaks så var hon borta.... Vad har jag gjort för fel???
Sist jag hade en "flickvän" så lurade hon mig att hon var med barn i 2 månader... Sen dess har jag varit ganska "passiv" när det gäller nya bekantskaper...
Just nu känns det som om jag är menad att leva mitt sorgliga liv ensam och att så fort jag hittar nån jag tycker om så drar dom direkt.
Jaja.. jag e lite små-full nu men jag behöver skriva av mej... jag e faktiskt lite konfunderad. ha ett kul liv ni som har någon...
Sist jag hade en "flickvän" så lurade hon mig att hon var med barn i 2 månader... Sen dess har jag varit ganska "passiv" när det gäller nya bekantskaper...
Just nu känns det som om jag är menad att leva mitt sorgliga liv ensam och att så fort jag hittar nån jag tycker om så drar dom direkt.
Jaja.. jag e lite små-full nu men jag behöver skriva av mej... jag e faktiskt lite konfunderad. ha ett kul liv ni som har någon...