Ja... jag är en loser.... hmmmm....

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Va du en gör...om du inte gjort det än..SMS inte!..det är omanligt!..ring! :tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
vågen skrev:
Sist jag hade en "flickvän" så lurade hon mig att hon var med barn i 2 månader... Sen dess har jag varit ganska "passiv" när det gäller nya bekantskaper...

Men vaffan är det för fel på en del brudar... luras att va med barn.. :kocko :va

Edit: Såklart att du inte är en loser... va dig själv.. o va stolt..håll huvudet högt o va inte fööör på. Lite lätt halvintresserad funkar bäst. :tummenupp till en början.

//Mad

Last edited:

ninja-mannen(c)

norrbagge
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
`03 khi setteks636-r
vågen skrev:
Åhhh Zejtan, norska kvinnnor ew gooooooooooooda. Dom pratar så sött!, fråga om hon känner Elisabeth Röd (stavas och utalas på norska), hälsa ifrån Jonathan isåfall.... (som om det finns EN tjej i Norge :lol )
jajja, lycka till du med
Tyärr är dom norska flickorna minst lika onda och elaka djur :mad:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
myspinnen skrev:
vad du än gör. ring inte imorron. messa inte imorron.. kör stenhårt på minst 36timmarsregeln... va lagom intresserad.. tjejer är wannabe jägare. spela byte så blir dom :kär

Gaaaah! Funkar inte på mig. 36-timmarsregeln... Men va faaaan... :va
Lagom intresserad är mer lämpligt, det är ju listigt att pejla läget, men det kan man göra på en gång, ju!

StAnger skrev:
Kan bara säga en sak: Ring henne inte. Hon är inte intresserad. Då hade hon inte dragit. Tjejer är precis lika enkelspåriga som vi killar. Hade hon haft intresse så hade hon stannat. Sen vad det berodde på kan vara vadsomhelst. Kanske sa du något dumt eller så kom hon på att åka på efterfest med sina vänner verkade roligare. Det spelar ingen roll.

Det vet du inte... hon visste ju att han har numret. Även om man är intresserad är det ju ingen stor vits att hänga kvar och prata om man har ett gäng vilda vänninor som man festar med!

I övrigt är det rätt och riktigt... självförtroende är sexigt. Men det bör vara kopplad till ödmjukhet, dryga killar garvar jag bara åt (inombords, naturligtvis...).

För övrigt finns det gott om onda killar också. Sådeså... :7peta Och jag begriper mig fan inte på 'er' heller... :)
Det är ungefär var 5:e år som jag springer på en kille som jag skulle stå ut att leva med, som jag dessutom blir kär i. Att den killen då skulle ha samma känslor för mig kan ni ju själva räkna ut oddsen på, jag är singel... :brinnerup

Last edited:

Diversion

Guest
Flamma77 skrev:
...Det vet du inte... hon visste ju att han har numret. Även om man är intresserad är det ju ingen stor vits att hänga kvar och prata om man har ett gäng vilda vänninor som man festar med!...

Kvinnlig logik :va

Om hon inte hänger kvar är det väl ganska naturligt att han drar slutsatsen att hon inte är så intresserad oavsett om det är så eller inte i det här fallet.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Diversion skrev:
Kvinnlig logik :va

Om hon inte hänger kvar är det väl ganska naturligt att han drar slutsatsen att hon inte är så intresserad oavsett om det är så eller inte i det här fallet.

Jag kan ju bara tala för mig själv... Det finns ju ingen manual till 'kvinnlig logik'. Jag vet faktiskt inte heller, det finns så många tjejjer som lever i ett annat universum än mitt... :hihi
Det beror väl på vad man är intresserad av? Om man ger ut sitt telnummer så är man ju inte helt ointresserad av ytterligare kontakt. (Jag lämnar aldrig mitt nummer för att 'vara snäll' eller 'bli av med') Krogen är inte det ställe jag väljer om jag vill prata. Stannar jag kvar är det en helt annan sak jag vill... vilket i och för sig kan leda till ett förhållande. Men jag har dock lärt mig att bli tänd på och vara kär i är två saker som inte nödvändigtvis måste ha något samband för mig.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
:notme Det var Diverson...

Logiken 'uppfanns' av manliga greker, det är nog därför det inte funkar funkar för mig... inte på man-kvinna-förhållanden heller då de förmodligen föredrog småpojkar... :hihi

Dufva skrev:
Kvinlig logik :rolleyes: Visste inte ens att det fanns nåt som hette så :hihi

Last edited:

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Madhonda skrev:
Edit: Såklart att du inte är en loser...

//Mad

Näh! För det finns bara en riktig loser och det är jag! :tummenupp

Seriöst, gick hon så gick hon, inte mer med det. Nästa gång så ringer du istället för att messa, mer personligt ivf. Den som väntar på något gott, ja han blir ju sällan besviken!

//D

Last edited:

Dufva

Guest
Du får ju se det som att det är hon som är losern som missar ett kap som dig :rolleyes:

Micke-78

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Honda CB500X-19
Känner igen mig precis. Du kommer hitta nån när tiden är inne.
Har funnits tjejer som varit nästan fanatiskt intresserade av mig som jag inte känt ett skit för. Har själv jagat efter tjejer som inte tyckt jag varit vatten värd. Till slut kommmer de klicka i båda ändar. Är numera gift och har en underbar liten son med en underbar söt tjej.

Lycka till och försök att inte "jaga" för mycket. Kärleken kommer till dig när du minst anar.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Tack för alla uppmuntrande ord :tummenupp
Ska ringa henne imorgon och kolla om hon vill ta en fika, om hon kommer ihåg mig dvs :lol
Jag försöker inte att "jaga" eller ragga som fasiken när jag är ute... jag har roligt och sen blir det som det blir.
Antar att man kommer att hitta någon att dela sina känslor ömsesidigt med tillslut.

:Bugar till alla medmänniskor här.

Katie

Stop inbreeding - Ban country music!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Nada just nu
Diversion skrev:
Det var ju en kvinna, visste du inte att alla kvinnor utom mamma är onda djur? :fyllisar

Låter som om någon behöver en kram....... ;)

Visst kan kvinnor vara onda och inte ens jag förstår mig på dem i alla lägen - men det finns goa tjejer därute!

Keep up the good work! :tummenupp

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Tjejer väntar aldrig på uteställen för dom vill inte stå och känna sig ensamma och efterhängsna så det e nog ingen fara du!

Katie

Stop inbreeding - Ban country music!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Nada just nu
Flamma77 skrev:
Gaaaah! Funkar inte på mig. 36-timmarsregeln... Men va faaaan... :va
Lagom intresserad är mer lämpligt, det är ju listigt att pejla läget, men det kan man göra på en gång, ju!

För övrigt finns det gott om onda killar också. Sådeså... :7peta Och jag begriper mig fan inte på 'er' heller... :)

Ain't that the truth!!!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...