Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Va du en gör...om du inte gjort det än..SMS inte!..det är omanligt!..ring!
vågen skrev:Sist jag hade en "flickvän" så lurade hon mig att hon var med barn i 2 månader... Sen dess har jag varit ganska "passiv" när det gäller nya bekantskaper...
Spiken skrev:Att para sig är roligt
Tyärr är dom norska flickorna minst lika onda och elaka djurvågen skrev:Åhhh Zejtan, norska kvinnnor ew gooooooooooooda. Dom pratar så sött!, fråga om hon känner Elisabeth Röd (stavas och utalas på norska), hälsa ifrån Jonathan isåfall.... (som om det finns EN tjej i Norge )
jajja, lycka till du med
myspinnen skrev:vad du än gör. ring inte imorron. messa inte imorron.. kör stenhårt på minst 36timmarsregeln... va lagom intresserad.. tjejer är wannabe jägare. spela byte så blir dom
StAnger skrev:Kan bara säga en sak: Ring henne inte. Hon är inte intresserad. Då hade hon inte dragit. Tjejer är precis lika enkelspåriga som vi killar. Hade hon haft intresse så hade hon stannat. Sen vad det berodde på kan vara vadsomhelst. Kanske sa du något dumt eller så kom hon på att åka på efterfest med sina vänner verkade roligare. Det spelar ingen roll.
Flamma77 skrev:...Det vet du inte... hon visste ju att han har numret. Även om man är intresserad är det ju ingen stor vits att hänga kvar och prata om man har ett gäng vilda vänninor som man festar med!...
Diversion skrev:Kvinnlig logik
Om hon inte hänger kvar är det väl ganska naturligt att han drar slutsatsen att hon inte är så intresserad oavsett om det är så eller inte i det här fallet.
Flamma77 skrev:Jag kan ju bara tala för mig själv... Det finns ju ingen manual till 'kvinnlig logik'.
Dufva skrev:Kvinnlig logik
Dufva skrev:Kvinlig logik Visste inte ens att det fanns nåt som hette så
Madhonda skrev:Edit: Såklart att du inte är en loser...
//Mad
Diversion skrev:Det var ju en kvinna, visste du inte att alla kvinnor utom mamma är onda djur?
Diversion skrev:Det var ju en kvinna, visste du inte att alla kvinnor utom mamma är onda djur?
Dufva skrev:Du får ju se det som att det är hon som är losern som missar ett kap som dig
Flamma77 skrev:Gaaaah! Funkar inte på mig. 36-timmarsregeln... Men va faaaan...
Lagom intresserad är mer lämpligt, det är ju listigt att pejla läget, men det kan man göra på en gång, ju!
För övrigt finns det gott om onda killar också. Sådeså... Och jag begriper mig fan inte på 'er' heller...
Villee skrev:(då man i fyllan ofta missar hur snygga människor är)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|