Ja nu e de snart dags igen....

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
För våren e snart tillbaka :D

Sitter hemma nu och försöker få mig själv att tro att det är vår snart med youtube klipp. Sitter på min r6 i vardagsrummet med datan framför mig och tittar på detta klipp, http://www.youtube.com/watch?v=EDsZw72LMjA Fan va man längtar men som sagt om bara 4 månader kan man ta ut hojen för en sjuhelsikes sväng. Så fellow sporthojare dela med er av youube klipp som får er att känna att våren börjar närma sig så ses vi ute på våra svenska vägar år 2009. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tuttar

CeciliaS

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Kawasaki
Åhhhhhhhhhhh vad jag längtar efter våren nu!!!!! Skit bra musik i videon också :tummenupp /Cecilia

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
165 mph är drygt 260 km/h? Är det vad en 06a gör eller går det krama ur mer?

269 lyckades jag få upp -05an i,mätarhastighet alltså och -08an 276 så det låter väl rimligt.

Krävdes lååååång raksträcka men ändå.

Känns som våren är avlägsen här men den som väntar på något gott väntar alltid för länge!
Av någon anledning så var +4 och smådugg lite roligare i april än november,kan inte förstå det....

Henrik

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
690 smc -10
269 lyckades jag få upp -05an i,mätarhastighet alltså och -08an 276 så det låter väl rimligt.

Krävdes lååååång raksträcka men ändå.

Har du fabriksrören då? Jag lyckades urskillja(känndes som jag kastat mej rakt in i en tornado) 275 på min i sommar men tror jag hade kunnat gå en bit till. Ska prova igen säsong 09 om jag inte byter den innan!

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Har du fabriksrören då? Jag lyckades urskillja(känndes som jag kastat mej rakt in i en tornado) 275 på min i sommar men tror jag hade kunnat gå en bit till. Ska prova igen säsong 09 om jag inte byter den innan!

Jepp -08an helt original,-05an termignoni kolfiberslipon men det gör väl ingen större skillnad.

Henrik

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Jag tyckte det var nice att killen i den första filmen använde blinkers fast han var ute och brände, tyder på rutin som många "youtube idoler" saknar totalt.:tummenupp

R6Sandra

Rögle för alltid
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
R6:a 99:a
jag har en 99:a å den har jag fått upp i 277 (enligt mätaren) men kändes som att där var lite till att ge...

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag hade kunnat döda en medlem i ett minoritetsfolk om någon svor på att jag aldrig behöver höra en sån låt igen.

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Urna

Ja den där filmen sög rejält.
Det här kallar jag mc-körning.
Det roliga börjar när dom kommer upp i bergen efter ca 3 min.

Nu blev jag påmind igen, hur lätt det är att bli en blöt fläck i vägbanan!
Gympadojor, fladdrande jeans och T-shirt. Ingen regplåt! Tro att vägen är en racerbana.

Hoppas att när man tappar förståndet i trafiken ibland, att överlevnads-spärrarna hjälper en att lugna ner sig. Dessa gubbar hade ju bara adrenalin i ådrorna vilket i längden kommer att trubba utav deras omdöme ännu mera.

Att försöka sig på det som dessa 2 herrar håller på med måste väl ses som rätt korkat. Bristen på intelligens dessa 9 minuter är uppenbar. Vem vågar bli vän med folk med sådant extreemt sätt. Det är ju bäddat för en kort intensiv vänskap med ett brutalt slut.

Flytta leken till RACERBANAN! Så kan man slippa ett besök i förtid till fridens plats: De obehagliga ögonblicken som händer på livets väg, begravning. Toyman

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Nu blev jag påmind igen, hur lätt det är att bli en blöt fläck i vägbanan!
Gympadojor, fladdrande jeans och T-shirt. Ingen regplåt! Tro att vägen är en racerbana.

Hoppas att när man tappar förståndet i trafiken ibland, att övelevnads-spärrarna hjälper en att lugna ner sig. Dessa gubbar hade ju bara adrenalin i ådrorna vilket i längden kommer att trubba utav deras omdöme ännu mera.

Att försöka sig på det som dessa 2 herrar håller på med måste väl ses som rätt korkat. Bristen på intelligens dessa 9 minuter är uppenbar. Vem vågar bli vän med folk med sådant extreemt sätt. Det är ju bäddat för en kort intensiv vänskap med ett brutalt slut.

Flytta leken till RACERBANAN! Så kan man slippa ett besök i förtid till fridens plats: De obehagliga ögonblicken som händer på livets väg, begravning. Toyman
Kloka ord. :tummenupp

Kneedrag

Guest
Jag tyckte det var nice att killen i den första filmen använde blinkers fast han var ute och brände, tyder på rutin som många "youtube idoler" saknar totalt.:tummenupp

Håller med 100%
Killen är ute och brassar på lite, men använder ändå lite mer sunt förnuft än genomsnitt.
Syns tydligt att han har lite rutin då han sänker farten ,när han närmar sig några bilar (Ifall någon bil gör en idiotsväng ut framför honom)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept