JO DÅ!!! överslaget på slutet kan du ju inte räkna som ett mislyckandeMögel skrev:Ganska coolt! Men han klarade det ju aldrig!!
philsson skrev:schysst schysst...skulle jag då aldrig ens fundera på att våga mig på.
Rasorblade skrev:JO DÅ!!! överslaget på slutet kan du ju inte räkna som ett mislyckande![]()
Alltså flyga och slå sig är en sak anser jag men att göra saker som att volta eller över huvudtaget vända sig uppoch ner är ju en läskig tanke anser jag.triple skrev:Skojar du? Kör du husa i skogen blir det väll värre än det där ibland eller? Det händer ju då och då att man flyger en bit utan hojen, iaf för mig men det är kankse för att jag är blandat dum och våghals...
Nu är det ju en jänkare i filmen och dom har aldrig skydd, men jag hade inte tvekat på att göra det om jag haft mer en tennisskor...
Fixa ramp så kommer jag!
hehe de som och åka bergodalbana i usaphilsson skrev:Alltså flyga och slå sig är en sak anser jag men att göra saker som att volta eller över huvudtaget vända sig uppoch ner är ju en läskig tanke anser jag.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |