Jaaaa äntligen har jag fått min hoj!!!!

frogge

man måste ha känsla för Feeling.
Gick med
20 Dec 2004
Hoj
aprilia rs 125
fint att ha en prideflagga på den! det är va det ser ut som iallafall, fast ja skulle inte banga, rs är bra hoj!

Visionfruit

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2005
Hoj
2013, MV Agusta Brutale 675
frogge skrev:
fint att ha en prideflagga på den! det är va det ser ut som iallafall, fast ja skulle inte banga, rs är bra hoj!

hehe joo ja vet men pallar inte plocka bort den just nu är lite osäker på hur den kommer bli aja senare blir det väll te våren :banana

joo visst e hojen bra :yoparty

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
coolrob skrev:
hehe joo ja vet men pallar inte plocka bort den just nu är lite osäker på hur den kommer bli aja senare blir det väll te våren :banana

joo visst e hojen bra :yoparty

Gör det på en gång så färgen under blir ljusare senare. Ser riktigt gay ut... fast... sådan hoj, sådan ägare. :hihi

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Det som är jobbigt är det klistret som sitter kvar, lite tipps om du inte vet hur man gör.

1. tag typ hårtork och värm på dekalerna en i taget och sedan så kommer dom att komma av jättelätt.

2. därefter tar du och tar fram något halvstarkt rengöringsmedel för att få bort klistret, fungerar det inte så är det bara att palla sig iväg till typ biltema, där dom har en speciell trissa i typ något skumgummi liknande material, det tar bort det värsta klistret utan problem :)

Var dock försiktig så att det inte blir för varmt, då blir lacken mjuk och följer lätt med, var iofs inte några problem med hårtorken, men om du skulle få för dig att använda typ varmluftspistol är inte det att rekomendera.

(tänker inte ta på mig ansvar om du/någon annan misslyckas :)

lite småsynd med sådanna dekaler men det är en läcker hoj :):tummenupp:Rockbanan

Last edited:

Visionfruit

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2005
Hoj
2013, MV Agusta Brutale 675
shoik skrev:
Det som är jobbigt är det klistret som sitter kvar, lite tipps om du inte vet hur man gör.

1. tag typ hårtork och värm på dekalerna en i taget och sedan så kommer dom att komma av jättelätt.

2. därefter tar du och tar fram något halvstarkt rengöringsmedel för att få bort klistret, fungerar det inte så är det bara att palla sig iväg till typ biltema, där dom har en speciell trissa i typ något skumgummi liknande material, det tar bort det värsta klistret utan problem :)

Var dock försiktig så att det inte blir för varmt, då blir lacken mjuk och följer lätt med, var iofs inte några problem med hårtorken, men om du skulle få för dig att använda typ varmluftspistol är inte det att rekomendera.

(tänker inte ta på mig ansvar om du/någon annan misslyckas :)

lite småsynd med sådanna dekaler men det är en läcker hoj :):tummenupp:Rockbanan

tack för tipsen ska fixa det då det blir lite lugnare :tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...