Rocky
Kenta Kofot
Skrapade rätt på trisslotten för en gångs skull, här skall firas ordentligt.
Nu blir det en Porsche som man drömt om så jävla länge.
Skrapat kontorl rutan för att se om den va äkta?Rocky skrev:2354374Skrapade rätt på trisslotten för en gångs skull, här skall firas ordentligt.
Rocky skrev:2354374Skrapade rätt på trisslotten för en gångs skull, här skall firas ordentligt.
FreddaGädda skrev:2354641Ja, hur mycket vann du? En sån här tråd skapar man inte utan att berätta det. Det är det dödsstraff på
Cervantes skrev:2354673
En trissvinst kan ju va allt från 25.- till många miljoner.. så fram med fakta nu!!
lorkan skrev:2354868Jag tror att han har hittat en jävligt billig porsche helt enkelt.
kruss skrev:2355113Eller så saknades dom där 25 kronorna som han nu kanske har vunnit
Man får väll en ganska schysst 924 för dom pengarna ?Bärgren skrev:2356045Eller vann 25 kr och köpte en porsche för de pengarna
Såg en som kostade 12975 kronner mer.Ivil skrev:2356168Man får väll en ganska schysst 924 för dom pengarna ?
Rocky skrev:2357365Festandet är över och jag är vid liv.
Den exakta summan kommer jag inte att förtälja, dock så räcker det till ett antal 924r, men till saken hör den att jag vill ha en 993 från typ 1997 med turbo.
Att köpa en sådan bil är en trygg pengaförvaring, då en porsche av rang sjunker typ tusen kronor om året i värde.
Rocky skrev:2354374Skrapade rätt på trisslotten för en gångs skull, här skall firas ordentligt.
Rocky skrev:2357365Festandet är över och jag är vid liv.
Den exakta summan kommer jag inte att förtälja, dock så räcker det till ett antal 924r, men till saken hör den att jag vill ha en 993 från typ 1997 med turbo.
Att köpa en sådan bil är en trygg pengaförvaring, då en porsche av rang sjunker typ tusen kronor om året i värde.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|