nissepelle
Strandraggare
Tänkte köpa en hojjacka i födelsedagspresent till mig själv. Jag har redan helställ i skinn och ett fult touringställ att ha i kallt och regnigt väder. Vad jag nu söker är en shysst textil- eller skinnjacka att ha på kortare turer inne i stan och till skolan, och som liknar en "vanlig" jacka så mycket som möjligt, men den får gärna se lite ball ut och säga att jag kör hoj. Jag är 195cm lång men inte fet, vilket brukar ställa till det med skinnställ som brukar vara antingen för korta i ärmar och midja eller för stora över magen. Så jag behöver alltså en jacka som inte blir som en söt liten topp på mig, men inte heller ett tält över mitt sexpack. Pga dessa krav funderar jag på om textil överlag är mer förlåtande för ej perfekt passform?
Maxpris är typ 2-3 papp, men för en riktigt jävla nice jacka kan jag sträcka mig till 4. Har inget emot att köpa från en välrenommerad butik i tyskland, om det är billigare.
Maxpris är typ 2-3 papp, men för en riktigt jävla nice jacka kan jag sträcka mig till 4. Har inget emot att köpa från en välrenommerad butik i tyskland, om det är billigare.