Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Nej, den krävs för att du ska stå ut!
Då var inte Tysklandsresan helt förgäves då, skål!
Nej, den krävs för att du ska stå ut!
Prexis så enkelt är det, du ska fatta vad hon menar när hon inte säger något.Gäller bara att ta en snabbkurs i tankeläsning så blir allt bra
Äh, satsa på den perfekta tjejen du.De få perfekta tjejer som finns är ju alltid upptagna eftersom annars hade de ju inte varit perfekta utan en kille i sitt liv så resterande slagg som finns kvar får man välja en som man någorlunda kommer överens med. Trist men sant i grund&botten. Undantag måste finnas dock.
Då är du en vinnare när kosskriget drar igång, har du tur så tror hon att hon vunnit och då får du kanske ligga.Själv har jag alltid sista ordet i en diskussion/dispyt, FÖRLÅT
Då är du en vinnare när kosskriget drar igång, har du tur så tror hon att hon vunnit och då får du kanske ligga.
Prova annars att tatuera in ordet förlåt i din panna, då slipper du diskutera, det räcker det med att peka på huvudet.
Det finns ett samband mellan när barnaga upphörde så sjönk betygssnitten i landet allt eftersom.
Idag springer de ju runt som vildar utan att veta ett skit om nånting och största idolen är en gangsterkung med nåt erkänt gäng.
Det blir bara värre - inför barnaga
Den agan biter inte på mig i alla fall.
Vägra räta in mig nåt jävla brudled där man ska vara ett smidigt uppvisningsobjekt.
Att ventliera sina åsikter är intressant. Att alltid hålla med om andras åsikter är tecken på svag/dålig självkänsla.
Och det finns tyvärr många som lider av det.
//M
Usch, vad händer härnäst, ilegalisering av kvinnoaga?
upplysning. är rätt säker på att det redan är olagligt. sorry to brake the bad news for you.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|