Jag är GRAVID???

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Jepp, eller snarare min blivande fru, grymt kul.

Jag är överlycklig. :)

Och på väg hem från sjukan så ringer man morsan och berättar.

Vad är då det första hon säger, Grattis min son? FETNEJ!!!

Då får du väl sälja hojarna och ta ditt ansvar var vad jag hörde i andra änden av tråden.
Och det här med roadracing har du väl fattat att du måste lägga ner.

VA FAAAN, sälja hojen, aldrig i livet, den äe ju min livsnerv.

Just nu är jag hyfsat packad (firar lite) så man skall inte skall ta mig fullt på allvar ,men det är sant.

Skall det vara så här??

Mvh Snabbaste farsan i stan?? :banana :fyllisar :banana

Skorpan

Guest
klart som fan att du inte ska sälja bara för att du ska bli farsa

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Skämtar du? Ta inte det där på allvar! Klart du måste få köra hoj. Förresten, hojåka behövs nog som terapi sen för att stå ut med alla sömnlösa nätter :)

Men lycka till :tummenupp

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
No Way!!!!!!!!!!

Tack.

Nä den dan när jag är utan hoj igen är inte ens den dan jag är 6feet under, no fucking way.

/M

berggren_martin skrev:
Skämtar du? Ta inte det där på allvar! Klart du måste få köra hoj. Förresten, hojåka behövs nog som terapi sen för att stå ut med alla sömnlösa nätter :)

Men lycka till :tummenupp

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
tjena grabbar! ja min tjej ska ha om 3 veckor nu!!! jag var och köpte mig en hoj i fredags för jag tänkte nä nu jävlar ska jag ha en innan ungen kommer för om man hadde väntat så hadde man väll alldrig fått köpt en så stå på er killar klart man ska ha ett roligt nöje så man kan komma ifrån allt ett tag när man tycker det är som värst ha det grabbar och stå på er!!!!

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Grattis i mängder

Ni har något stort att se fram mot. Vi vet. Vi fick ju Leja för ca en vecka sedan och vilken glädje.

Inte behöver du sälja hojen. Vi har våra kvar och ska köra i sommar. Vi tar vårt ansvar. Bara för man får sina barn kan man inte sluta leva och inte göra sånt man tycker om.

Man får bara prioritera lite på annat sätt. Vi ska t ex ha med Leja ner på den bandag vi fixar med SH och Din MC på Gotland i sommar.

Lycka till nu. Graviditen kan var ljuvlig, hemsk, spännande och ni kommer upptäcka saker som gör er förvånade, saliga och mycket nya känslor.

En sak, din blivande fru kommer förändras, men uthärda och finns där för henne.

Liwa1, Nitrous och Leja

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Problemet är inte min tjej!

Min sambo stöttar mig i allt jag gör precis om jag henne.
Hon har beslutat att följa med mig på alla tävlingar jag kör i år, vilket blir de flesta rookie klasser under både SM och SO.

SÅ hon är inte problemet utan snarare min räddare när det är tufft.

/M

korpe skrev:
tjena grabbar! ja min tjej ska ha om 3 veckor nu!!! jag var och köpte mig en hoj i fredags för jag tänkte nä nu jävlar ska jag ha en innan ungen kommer för om man hadde väntat så hadde man väll alldrig fått köpt en så stå på er killar klart man ska ha ett roligt nöje så man kan komma ifrån allt ett tag när man tycker det är som värst ha det grabbar och stå på er!!!!

LalleBalle

Guest
:tummenupp Grattis fö fan :tummenupp

Du måste fortsätta med hoj så att din son/dotter fattar att det är en viktig sak i livet

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
Tuono 1100rr
Försök att behålla hojen!!! själv sålde jag(visserligen några år innan vi fick barn) vilket resulterade i 16 år utan hoj tills ekonomin tillät igen........:-(

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Barn är livsbromsar. Förr eller senare kommer du att bli tvungen att välja bort motorcykel. Så ÄR det!

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Mike the bike skrev:
Min sambo stöttar mig i allt jag gör precis om jag henne.
Hon har beslutat att följa med mig på alla tävlingar jag kör i år, vilket blir de flesta rookie klasser under både SM och SO.

SÅ hon är inte problemet utan snarare min räddare när det är tufft.

/M

Bra tjej du har hittat...klart du ska fortsätta köra hoj fast du blir farsa!! Man ska inte ge upp det man brinner för! Keep going!! :tummenupp Å du, grattis förresten! :rullandeu

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mattias skrev:
Barn är livsbromsar. Förr eller senare kommer du att bli tvungen att välja bort motorcykel. Så ÄR det!
Ja det är sant, med barn så har man plötsligt ansvar för något som man aldrig känt förut, man behöver dock inte välja bort hojåkning, däremot så kommer spärrarna mycket tidigare.

Jag lägger mina absolut sämsta varvtider med ungarna i depån, it is all in the brain...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
sölja hojen ??? va hade du i matte?
du måste köpa en hoj till däremot :)

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
GRATTIS!
jag har blivit född på en hoj om mina barn om typ 20 år=) ska också växa upp på en hoj! kanske inte den väsrsta men ingen jävla custom=).. men brorsan får inte köra hoj längre... för sin sambo.. har två barn nu.. han har en isr ram med honda 900cc motor från sent 80-tal=).. jag kanske kan hålla med hans sambo..

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Grattis!
Se nu till att behålla hojen, barnvagnar är det kasst drag i har jag hört :D

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...