Jag är GRAVID???

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Så sant som det är sagt, men när barnen växer till sig lite så kan man välja tillbaka åkandet, i en eller annan form!

Mattias skrev:
Barn är livsbromsar. Förr eller senare kommer du att bli tvungen att välja bort motorcykel. Så ÄR det!

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Sälja hojen? Varför? Som jag och exiteme kommer att göra... Turas om att köra men sälja.. noway....
Det trista är att vi inte kommer kunna köra tillsammans....

Grattis!!!

Mr. President

Luspank
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
En 86:a GSX-r 750, en ProStreet Gsx-r1100 Turbo, en ProStreet Hayabusa och har blivit med Honda oxå
Grattis Mike!
Jag kan inte förstå varför man måste välja bort hojen bara för att man har barn. Själv har jag 2 barn OCH hoj, men som GSXR1100R säger så kommer spärrarna mycket tidigare. Vår dotter var 5 månader första gången hon följde med på raktframrace, och vår son var 13 dagar när han var med första gången. Det krävs ju naturligtvis att den andra föräldern är med på noterna och tar hand om de små liven så att man själv får koncentrera sig på sitt, men det verkar ju inte vara nåt problem i ditt fall.
Ännu än gång, GRATTIS och lycka till :tummenupp

Mr. President

Luspank
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
En 86:a GSX-r 750, en ProStreet Gsx-r1100 Turbo, en ProStreet Hayabusa och har blivit med Honda oxå
korpe skrev:
Klart man ska ha ett roligt nöje så man kan komma ifrån allt ett tag när man tycker det är som värst
Kom då ihåg att låta tjejen komma ifrån allt ett tag också. Det blir ju naturligtvis krångligt under ammningsperioden, men sen är det bara att släppa lös bruttan.
Förresten GRATTIS till er också Korpe.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
STORT GRATTIS!
Fick nyss veta att en av mina gamla klasskamrater är på smällen i 6:e månaden... jag väntar nog ett tag till..:)

Lycka till nu! :yoparty

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Har föräldrar-trådarna dratt om blocket än?! :va

hehe skojja bara, alltid kul att få höra Fett Grattis!! :banana :hoppa

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Mattias skrev:
Barn är livsbromsar. Förr eller senare kommer du att bli tvungen att välja bort motorcykel. Så ÄR det!

Jaså??? Måste man??? Jag skaffade först barn och sedan motorcykel. Både jag och maken har vars en hoj och barnen fick en liten PW50 i söndags. Det går alldeles utmärkt att kombinera barn och hoj :fakta

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...