RJ
God & glad kexchoklad!
Se nu till att rasta den hojen ofta på bana, den är alldeles för bra för att bara glida runt på.BMW HP2 Sport!
(trodde aldrig jag skulle få nämna ordet bra och syfta på BMW när bankörning kommer på tal...)
Se nu till att rasta den hojen ofta på bana, den är alldeles för bra för att bara glida runt på.BMW HP2 Sport!
Hejsan!!
Här kommer en riktigt rookie, med nyinköpt BMW F800ST. Är bara körkort som ska fixas nu i vår/sommar. Medlemskap i UMCC bör de väl bli oxå.
Må ju säga att året har börjat riktigt bra!
Hejsan!!
Här kommer en riktigt rookie, med nyinköpt BMW F800ST. Är bara körkort som ska fixas nu i vår/sommar. Medlemskap i UMCC bör de väl bli oxå.
Må ju säga att året har börjat riktigt bra!
Kul med nån fler bmw på tisdags körningarna
välkommen och lycka till med kortet
/F
Ytterligaren en Umebo här som är i hojjköpartagen... Ser väl ut att bli en BMW F650 för mig, kring -98-99. Sen ska ju det jäkla kortet fixas... Hoppas på det bästa.
Ytterligaren en Umebo här som är i hojjköpartagen... Ser väl ut att bli en BMW F650 för mig, kring -98-99. Sen ska ju det jäkla kortet fixas... Hoppas på det bästa.
Lika bra att man joinar då...
Tänkte pynta in och bli medlem, har ju kört sen jag var 16.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |