Låter som att det är en idé. Vilka dagar och tider är lämpligt att dyka upp där? Kan man komma helt oanmäld och hoppas att någon lämplig finns på plats för att förklara för en vad som händer? Jag skulle gärna kolla in stället. Har faktiskt varit på er julfest någon gång för 6-7 år sedan. Det var rätt bra stämning om jag inte missminner mig.
Jag har iofs bara kört med 2wheelfun en gång men tempot i snabb och race var i stort sett lika. Jag körde race. Stora skillnaden är att i race kör även oreggat eller förare med licens så vid ev olycka kan försäkringsbolaget vara tveksamma att betala ut ersättning för hojen.Svårt att svara på men hur snabba är grupperna, ska man åka snabb eller race.
Bra där Leffe! En annan aspekt är att race gruppen har en typ av försäkring genom SVEMO när de tränar inför tävling. Och kör man då i en racegrupp utan licens så kan deras svemo försäkring fallera. Nåt att tänka på. :-/.
Låter som att det är en idé. Vilka dagar och tider är lämpligt att dyka upp där? Kan man komma helt oanmäld och hoppas att någon lämplig finns på plats för att förklara för en vad som händer? Jag skulle gärna kolla in stället. Har faktiskt varit på er julfest någon gång för 6-7 år sedan. Det var rätt bra stämning om jag inte missminner mig.
Det är väll sagt att tisdagar och torsdagar är dagar då man kan hoppas möta ngn där. Men just nu tror jag det är folk där oftare.
En del åker dit direkt efter jobbet o äter middag på plats
Åker du förbi o ser att nån är där så äre bara o stiga på o säga hej!
Mitt på bakrakan vad jag förstått. Förstört hela banan they did
Utan sporthoj men nyinflyttad motorcykelåkare säger hej, HEJ!
...Kommer förmodligen bli frånåkt eftersom jag har en riktig liten gris till hoj, men ja tar gärna en sväng iaf om någon är sugen någon gång!/ea
Utan sporthoj men nyinflyttad motorcykelåkare säger hej, HEJ!
...Kommer förmodligen bli frånåkt eftersom jag har en riktig liten gris till hoj, men ja tar gärna en sväng iaf om någon är sugen någon gång!/ea
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|