Jag är...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
...galet sugen på att köra hoj! :hjälm Vad ska man göra, hur ska man härda ut?
Hur känner ni? :confused:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Jag tänkte faktiskt åka ut en sväng med 750n igår om det inte var minusgrader... men det kom ju lite snö o skit på natten så det blev inget. Men kanske man kan ta en sväng i veckan :)

-Freddy-

Guest
Ptjaa... är väl bara att, just som du säger -härda ut, fast vintern här suger, om det åtminstonde fanns nån riktig snö..

Vad gör man?.. svårt att inte känna suget när det pratas bakhjulsåka och hästkrafter hela kvällen på joppet haha..

fast det är ganska skönt att sitta i värmen och kolla sporthoj, blocket, bikepics, youtube, filmer etc,, planera nästa sommar, byta hoj? vart resa? vilka träffar?...

...sen innan jag går och lägger mig går jag till vtrn och smeker den lite lätt om bakcutsen och klämmer den på tanken, nattinatti honey :näsblod

:D

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Förhoppningsvis fryser marken till rejält nu så man åtminstone kan köra i Nordmaling till helgen. :tummenupp
Den blå bara står i garaget och ser ledsen ut, man riktigt ser hur den vill ut och gasa rejält. Kanske skulle starta en tråd om allt som måste fixas innan banpremiären till våren. :va

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Förhoppningsvis fryser marken till rejält nu så man åtminstone kan köra i Nordmaling till helgen. :tummenupp
Den blå bara står i garaget och ser ledsen ut, man riktigt ser hur den vill ut och gasa rejält. Kanske skulle starta en tråd om allt som måste fixas innan banpremiären till våren. :va

Fixas till våren:

Ben + knä + axel
Sälja delar som inte brann upp
Köpa ny hoj

Min lista klar!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Last edited:

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Är det någon som har sett till mcbudet? Jag har då inte haft nöjet ännu. :)

Vad blir det för hoj? :tummenupp

Vet inte. Emmaljunga görväl inga tvåhjulingar?
Det lutar väl mot nåt liknande bmw:n. Men hojsemster lär det inte bli på ett tag.
Kanske en Superenduro?

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Ska jag vara ärlig så lockar inte hojkörning just nu. Men då våren kommer och jag har blivit lagad helt så kommer nog längtan tillbaka. Känner dock att jag kommer att vara mer försiktig. Hoppas det inte är nåt som håller i sig...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vänta bara till lillen kommer, klockan är 03.45 och du har nu gått runt med ett skrikande barn en timme, du är så trött att en HD kan tyckas vacker, plötsligt blir det tyst och du tänker att nu ska jag smyga mig tillbaks med barnet och kanske själv få sova denna natt för hitintills trotts att du gick och la dig prick kl 22.00 så har det inte blivit mer än 2 timmar sömn, sakta lägger du ned den sovande och andas ut, går två steg och hoppar till av tonerna från det du tror är en siren men i själva verket är ditt älskade kött och blod som nu tagit en microvila och kan med lätthet hålla på en timme till! :fakta
När dessa stunder kommer (märk väl att jag inte skrev om utan när...) är det rätt bra att ha en hoj som man kan drömma sig bort till, så mitt tips blir att titta i alla hojbroschyrer redan nu. :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...