Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
<----- här finns det en har jag hörtFeeBee skrev:2530683Jag behöver en pojkvän. Var hittar man såna?
<----- här finns det en har jag hörtFeeBee skrev:2530683Jag behöver en pojkvän. Var hittar man såna?
Men om du redan är en pojkvän så är du ju inte lovlig.....Bus-Bo skrev:2530719<----- här finns det en har jag hört
Bild? Vikt? Mått? Har du pengar? Är du någe trevlig? Inga alkoholproblem?FeeBee skrev:2530683Jag behöver en pojkvän. Var hittar man såna?
Jag är ledig som få ska du veta så det är bara att slå till, så blir jag Din Pojkvän på ett ögonblickFeeBee skrev:2530728Men om du redan är en pojkvän så är du ju inte lovlig.....
Bus-Bo skrev:2530747Jag är ledig som få ska du veta så det är bara att slå till, så blir jag Din Pojkvän på ett ögonblick
Hmm.. Det är inte så att vi kanske skulle ha träffats en eller två gånger först...?!Bus-Bo skrev:2530747Jag är ledig som få ska du veta så det är bara att slå till, så blir jag Din Pojkvän på ett ögonblick
FeeBee skrev:2530764
Jovisst kan vi träffas, inga problem, förutom att jag är jätteblyg på riktigt med det ordnar sig nogFeeBee skrev:2530764Hmm.. Det är inte så att vi kanske skulle ha träffats en eller två gånger först...?!
På riktigt? Men inte på låtsas?Bus-Bo skrev:2530855Jovisst kan vi träffas, inga problem, förutom att jag är jätteblyg på riktigt med det ordnar sig nog
Mmmm jo så är det, jag är på riktigt och vi kan träffas massor.FeeBee skrev:2530857På riktigt? Men inte på låtsas?
Där jag bor får man minsan stå i kö för att komma in på inneställena och är det något jag hatar så är det att stå i kö, så det går bort.Itssoeasy skrev:2531108
Inget fel i det, kanske, men en tanke slår en ju att det kanske är lättare att hitta en partner på stadens lokala danshak, istället för på ett mansdominerat SH.
Bus-Bo skrev:2531120Där jag bor får man minsan stå i kö för att komma in på inneställena och är det något jag hatar så är det att stå i kö, så det går bort.
Kawakex skrev:2531146:corn :corn
AndreasNo skrev:2531163Du går tillbaka till ditt ex som inte hitta nån bättre o knulla så du kan ta dina popcorn nån annanstans..
Kapten Blåskägg skrev:2531176
Såja killen, nu börjar de rätta takterna komma fram
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024