Jag behöver er hjälp (Varning - Fruktansvärt barnsligt och pubertalt)

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Hej,

Först och främst vill jag be om ursäkt till alla av det kvinnliga könet som läser detta. Även om jag inte är i behov av sällskap just nu, tvivlar jag på att jag någonsin kommer kunna få det efter detta. I alla fall någon som är medlem här.
Jag sökte, och föga förvånande hittade jag ingen liknande tråd.

Jag och en kompis har just nu en tävling under två veckors tid, där vi skickar röstmemos till varandra med... Ja, inspelade fisar under dagen. Den som lägger den största (decibelmätt) efter den här tiden vinner. Han har just nu tagit ledningen ganska rejält, och jag skulle behöva era bästa tips på vad jag ska äta, och hur mycket för att lägga riktiga tältrensare.

Så alla ni oljeluktande motorentusiaster - Ge mig era bästa/värsta tips.

P.s. Ljud är viktigare än lukt.

// L
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Dessa, bra skit:
large.jpg

Och man skiter bra. :crash
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Haha har några polare som gör en snarlik grej på Snapchat, brukar få klipp där folk sitter och bajsar på jobb, alltid trevligt med grimaser och splatterljud :D:dummer
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Edit: Och med referens till den tidigare delen av ditt inlägg, kvinnor som inte kan ta en rejäl brakare med humor är inget att ha!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag dog lite, av asgarv. Ja barnsligt men vem älskar inte lite bajshumor. :D
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
"Exempel på mat som bildar mycket gas är vitkål, brysselkål, blomkål, ärtor, vetekli och bönor. Om man vill förbättra hälsan med mer fibrer i kosten kan gaser bli ett problem om man börjar äta mycket frukt, fullkorn och grönsaker. Då kan det vara bra att i stället öka fibermängden lite i taget.

Mat som innehåller stora mängder svårsmälta kolhydrater, till exempel fruktos, sorbitol, kål, lök och bönor, måste jäsas av bakterierna i tjocktarmen och orsakar då gaser. Om tarmen inte kan bryta ned mjölksocker, så kallad laktosintolerans kan det göra att man får gasbesvär.
"
Källa http://www.1177.se/Jamtland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Gasbesvar/?ar=True
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Vita bönor! En burk som puttrat ett tag på spisen gör susen med kistan!
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
när man va liten hade jag o bror min pruttkrig varje gång vi va i Finland o hälsa på gamla mormor, tror de va de finska rågbrödet som satte igång det.
såna runda med ett hål i. :tummenupp
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Gör så här:

Ät Fazers "frökusar" (fykantiga, frörika bröd som köps i välsorterade matvarubutiker)

Ät 2 påsar micropopcorn.

Det är de två överlägset bästa tipsen för grandios flatulens I tels ya!

Undertecknad har testat otaliga flatulensfomulor men dessa två är helt klart i en klass för sig. Väldigt snabb inkubationstid också.. Inom en kvart efter inmundigande av nämnda produkter så smäller det i tarmsystemet som när man blåser upp en torr, skrynklig ballong och sedan öppnas helvetesportarna!

Min pickup-brother-in-arms Olle fann sig själv i en prekär situation i en lägenhet i Åre för några år sedan då jag av just denna anledning pockat med rikligt med frökusar till de tre vännerna jag var där med.

Han stod vid fönstret iförd endast kallisånger och brände av en rackare. Det afterskislappa hånleendet förvandlades snart till en kombination av skräck och hämndlystnad då han med krampaktigt grepp höll sig fast i en gardin och samtidigt rektalt levererade "ouvertyren till tosca" i D-moll med ett tryck som från en top-fuel motor.

Vi övriga skrattade så vi inte kunde andas och inom timmar hade all dialog blivit flatulent.
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Om ni inte kör med dopingkontroll är ett bra tips att köka ovan nämnda dvs kål, bönor etc, när du är på G, dra av dig fillingarna och pressa upp arslet mot t ex en dörr eller sätt dig på golvet och släpp ut dina gaser för glatta livet, kommer garanterat att bräcka ljudvallen:tummenupp

Hoppas tipset gör ngn nytta, lycka till:D

Ps. Ett ljudklipp hade varit på sin plats:hihi
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Om ni inte kör med dopingkontroll är ett bra tips att köka ovan nämnda dvs kål, bönor etc, när du är på G, dra av dig fillingarna och pressa upp arslet mot t ex en dörr eller sätt dig på golvet och släpp ut dina gaser för glatta livet, kommer garanterat att bräcka ljudvallen:tummenupp

Hoppas tipset gör ngn nytta, lycka till:D

Ps. Ett ljudklipp hade varit på sin plats:hihi

Stengolv är det bästa! :fakta
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Stengolv är det bästa! :fakta

Läderstol som står på gammalt fiskbensparkettgolv :fakta

Resultatet är att de lösa fanerbitarna resonerar med ballongknuten och skapar en parkettdist som tränger ner i lägenheten under och resulterar i spekulationer om väsen från andevärden hos underboende hyresgäst.
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Tack för alla snabba svar, ska försöka uppdatera denna tråden kontinuerligt under tävlingstiden, sedan klipper jag ihop en highlights-video efter där vi avslutar fyrverkeriet med bomben som avgjorde tävlingen.

Tankarna om golvet ska jag absolut ta med mig, har nu tryckt i mig en måltid full av blom- och vitkål, avslutar den med en svart kaffe tillsammans med chili-nötter. Dag 3 ska i alla fall vinnas av mig, dock blev jag totalt överkörd igår. Jag är bara glad att jag inte befann mig i hans lastbilshytt, eller lägenhet för fy fan vad det måste ha luktat lik.

Liten dagsuppdatering: Fick en lovande ljudfil tidigare skickad till mig, som började bra, men som slutade i gnyende. Den första nerskitningen var ett faktum, dessutom på arbetstid. Detta fick mig att må lite bättre. Nu senast hörde jag att han fått träningsvärk i tarmen. Det är dags för en vändning nu!

Edit: Precis som jag alltid sagt skulle vara ett intressant komplement till vanliga os, kör vi helt dopingfritt, dvs du får dopa dig precis hur mycket som helst!
Skulle det inte vara djävligt intressant att faktiskt se vad den mänskliga kroppen, hjälpt av diverse preparat faktiskt skulle ha möjlighet att göra? Även om det skulle medföra en medellivslängd på de tävlande av 36 år.
Jag kan alltså använda mig av valfri kost, golv och annat för att framkalla ett så äckligt ljud som möjligt.

Det enda som är olagligt är detta; http://www.youtube.com/watch?v=H7RVu_5EcpU
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Problemet med kål å bönor är att man bajar ner sig. Det är ju gas du vill åt. Popcorn och frökusar I tells ya!
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Jag litar på dig Teo, och kommer efter mina chilinötter springa ner till cafét här för att beställa frökusar. Vad säger du om pålägg? Mjukost, linser, alfalfagroddar?
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Tack för alla snabba svar, ska försöka uppdatera denna tråden kontinuerligt under tävlingstiden, sedan klipper jag ihop en highlights-video efter där vi avslutar fyrverkeriet med bomben som avgjorde tävlingen.

Tankarna om golvet ska jag absolut ta med mig, har nu tryckt i mig en måltid full av blom- och vitkål, avslutar den med en svart kaffe tillsammans med chili-nötter. Dag 3 ska i alla fall vinnas av mig, dock blev jag totalt överkörd igår. Jag är bara glad att jag inte befann mig i hans lastbilshytt, eller lägenhet för fy fan vad det måste ha luktat lik.

Liten dagsuppdatering: Fick en lovande ljudfil tidigare skickad till mig, som började bra, men som slutade i gnyende. Den första nerskitningen var ett faktum, dessutom på arbetstid. Detta fick mig att må lite bättre. Nu senast hörde jag att han fått träningsvärk i tarmen. Det är dags för en vändning nu!

Edit: Precis som jag alltid sagt skulle vara ett intressant komplement till vanliga os, kör vi helt dopingfritt, dvs du får dopa dig precis hur mycket som helst!
Skulle det inte vara djävligt intressant att faktiskt se vad den mänskliga kroppen, hjälpt av diverse preparat faktiskt skulle ha möjlighet att göra? Även om det skulle medföra en medellivslängd på de tävlande av 36 år.
Jag kan alltså använda mig av valfri kost, golv och annat för att framkalla ett så äckligt ljud som möjligt.

Det enda som är olagligt är detta; http://www.youtube.com/watch?v=H7RVu_5EcpU

Fri dopning?

Svårt att slå tryckluft.:tummenupp

Edit, vafan, det var skrivet som ett skämt. Trodde inte någon var så skruvad tills jag såg filmen.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top