Jag behöver er hjälp (Varning - Fruktansvärt barnsligt och pubertalt)

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
2L äppeljuice och ett stort paket mamma scans köttbullar som middag/kvällskäk.
Det gör jag aldrig mer om, hade problem att sitta i samma hytt som mig själv (lastbilschaffis) under morgonen därpå! Enorma mängder gas och en lukt som inte går att beskriva, tror en del av mig dog den dagen :crash

I Usa var det nått superfettomatvrak - ja en sån som måste lyftas ur sängen me gaffeltruck typ.
Han fes sig till döds i sitt rum - blev kvävd.

Tror inte det var en nyhetsskröna:3freak
 

Beemer330D

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Ort
Nybro
Hoj
2006
Hur fan ska ja lyckas slå den där symfoniskiten det slog ju Mozarts mästerverk!!! Aja nått ska ja fan klura ut, var så säker!!!

FART ON
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Fick precis ett riktigt skrämmande ljudklipp skickat till mig. Det lät verkligen som att färgen på väggarna började rinna av. Men ny regel; Läggs in dagens värsting upp på SH räknas den inte.
 

Beemer330D

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Ort
Nybro
Hoj
2006
Då jag jobbar som jag gör och har svårt att komma åt en dator och ladda upp ljudfiler får ni tro på mig, men ikväll kommer ni alla bli frälsta för då ska ja försöka ladda upp;)

FART ON
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Samarin ..... och en rejäl bakfylla gör underverk för gasproduktionen , gärna sittandes i badet , sjuk resonans i ett vattenfyllt badkar
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Hur bär ni er åt, sitter ni på jobbet och bränner av era karatemökar?
I så fall, blir inte kollegorna upprörda?

När jag råkar släppa väder på jobbet blir det ett jävla liv.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hur bär ni er åt, sitter ni på jobbet och bränner av era karatemökar?
I så fall, blir inte kollegorna upprörda?

När jag råkar släppa väder på jobbet blir det ett jävla liv.

Man måste göra det med finess. ståendes på alla fyra med raka ben och rigid svank brukar impa på brewdarna.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur bär ni er åt, sitter ni på jobbet och bränner av era karatemökar?
I så fall, blir inte kollegorna upprörda?

När jag råkar släppa väder på jobbet blir det ett jävla liv.

Vad jobbar du på för tråkigt jobb? Mina kollegor försöker spräcka trumhinnorna på mig med sina mökar och rapar, själv håller jag mig till rapar men där leder jag stort. *stolt*
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag vill tacka Teo och Ozeo för ert stöd under denna tid! Parkettgolv och frökusar visade sig vara en helvetisk kombination. Rena atomkraften. Dagen vart dålig länge, men till slut... Blomkålslunch och en eftermiddagsfika med några frökusar. Låt det bubbla ett par timmar och utnyttja parkettgolvets förstärkning av ditt inre, voila! Dagsvinnare för första gången den här veckan även om det länge såg mörkt ut.


Your move Beemer!

Tja, golvtipset var man kanske först med att tipsa om men ingen skugga skall falla, hur som, inte testat mitt andra tips, "arslet mot dörren"? Nu preciserar jag inte vilket material dörren är gjord av:7peta
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tja, golvtipset var man kanske först med att tipsa om men ingen skugga skall falla..

Nu var det nog parkettipset han menade. Men det ska helst vara ett fiskbensparkett av äldre modell med 20% lösa fanerbitar som raslar loss till vibrationerna.
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Samarin ..... och en rejäl bakfylla gör underverk för gasproduktionen , gärna sittandes i badet , sjuk resonans i ett vattenfyllt badkar

Jag gör aldrig om det igen, bubblorna som kom upp till ytan fick mig att svimma av och jag vaknade när jag låg under vattnet och inte fick luft. Vad i helvete är det som gör att lukten blir så sjukt mycket värre av vattnet? Vore kul om vi har någon fis-professor här på forumet som kan reda ut det hela.

Så ja pojkar, ni gav båda utmärkta tips som gav mig vinsten för dagen. Nästa test för mig blir på söndag, då jag har bakfylla, samarin, ett helt paket färdigstekta köttbullar (de luktar för fan redan mök när man öppnar förpackningen), och två liter äppeljuice på agendan.

Ang. jobbet så har jag nu blivit förflyttad, ingen ville längre sitta i närheten av mig så nu har jag eget kontor! *Winning!*
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Apropå gaser, om man vill få en riktigt offensiv doft ska man dra i sig en burk red bull och en kexchokladkaka. Går att röka ut insekter med de mökarna. Någon större volym vet jag däremot inte om det blir...
Annars är det som varit absolut bäst på att generera ofantliga mängder volym för mig skämd pytt i panna från scan (eller vad det nu var)... Sambon som åt det med spenderade natten på dass med en hink framför toan däremot, så har man en känslig mage kanske det är ett dåligt tips.
 
Last edited:

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld
En sak som inte nämts och som är otroligt effektfullt är att raka röven. Rejält med rövsvett som får skinkorna att klibba ihop gör sen ljudet fulländat. Maken till brakskitar är svårt slå :arsele
 

Tjita1

Guest
Själv har jag Crohns sjukdom. Skulle jag prova några av tipsen ni ger i den här tråden, skulle jag antagligen landa på sjukhuset med tarmvred.. :död
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top