Jag behöver hjälp/hotelser

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 660 ´03
Psykbryt skrev:
2684244 Lägersuppdatering.

Sent i går kväll såg jag och bror en jävligt skum typ stå bakom ett träd o glo rakt in lägenheten. Vi smög ut bakvägen och rundande huset, ut på gångvägen mot "objektet". När "objektet" såg oss började han röra mkt fort på benen varav vi satte av i löpande tillstånd efter fanskapet. Men den lille jäveln var snabb och vet nog bättre än oss vart man kan springa. Vi tappade bort honom men hoppas att han ger upp nu.

Vilken stadsdel bor hon i?
 

Dominator-Rocks

Guest
Psykbryt skrev:
2684244 Lägersuppdatering.

Sent i går kväll såg jag och bror en jävligt skum typ stå bakom ett träd o glo rakt in lägenheten. Vi smög ut bakvägen och rundande huset, ut på gångvägen mot "objektet". När "objektet" såg oss började han röra mkt fort på benen varav vi satte av i löpande tillstånd efter fanskapet. Men den lille jäveln var snabb och vet nog bättre än oss vart man kan springa. Vi tappade bort honom men hoppas att han ger upp nu.

Det kan vara ett rent hell å bli av med sånna däringa sjuka jävlar har jag hört/Anmälan osv hjälper föga!

Jag tror inte att det krävs något jäddra ultra våld! Men en smäll på käften & ETT ge faan i Å tracka min morsa! ANNARS! :tummenupp

Min sambo hade probbs för ca 5 år sen när hon skulle gå till jobbet, varenda jävla morgon (Ca: 06:30) var det en gobbjäkel som höll på och fulade/äcklade sig!

En morgon så gick min sambo en annan väg, Istället så gick jag och en kompis där hon brukade gå :D

Då slutade han!
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Dominator-Rocks skrev:
2684375 Det kan vara ett rent hell å bli av med sånna däringa sjuka jävlar har jag hört/Anmälan osv hjälper föga!

Jag tror inte att det krävs något jäddra ultra våld! Men en smäll på käften & ETT ge faan i Å tracka min morsa! ANNARS! :tummenupp

En yxa i dörren kan funka, om inte så ett hästhuvud i sängen hos den jäkeln borde göra susen! :gnissla
 

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Flytt Sthlm
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Starfighter skrev:
2684379 En yxa i dörren kan funka, om inte så ett hästhuvud i sängen hos den jäkeln borde göra susen! :gnissla

Annars så vet jag 2 polare som kan hjälpa dig och din morsa, Smith & Wesson heter dom. Väldigt övertygande grabbar!
 

eriksson-

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Luleå
Hoj
Ingen, Bil: Audi A4 -02
kryp in i en buske och sitt och vänta. sen när personen kommer och lägger föremålet där så tar du och hoppar upp bakom han/hon och drar en lowkick eller fäller personen. då kan di i stillhet ta och göra en rodeo knut på han/hon
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
eriksson- skrev:
2686115 kryp in i en buske och sitt och vänta. sen när personen kommer och lägger föremålet där så tar du och hoppar upp bakom han/hon och drar en lowkick eller fäller personen. då kan di i stillhet ta och göra en rodeo knut på han/hon
Det jävliga med att lägga sig på lur är att man kan få vara vaken varje natt i en månad,i ett halvår eller ännu längre innan man ser nåt.
Frågan är om nån pallar med det.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top