Hightuned skrev:Du är ju kvinna,
Jag har krümt många tips. Mestadels snuskiga. Om du är nyfiken så får vi ringas.1. Vinterjackan åkte på i morse.Vad ska jag göra i vinter? Videobutiken har bara ett visst antal filmer....
![]()
På mitt schema står det 16.50. Du är inte ensam!2. Slutar sent idag.
Klart hojen är lessen. Den går ju inte som den ska!3. Hojen såg lessen ut när jag sprang till bussen i morse.
Motion är bra du som viktoptimerar4. Jag försov mej, därav språngmarchen till bussen.
Det blir mindre tungt att bära!5. Varför jag försov mej? Mobilens batteri tog slut inatt, och var ligger mobilen nu (?), jo, på laddning, och inte i min ficka.
Du som student sparar phet mycket pengar på att inte skicka äsämäs.6. Jag har ässemäss behov och känner mej riktigt depprimerad...![]()
Dom vann som du säker vet!7. Filmen jag såg igår var inte bra, och jag vet fortfarande inte hur det gick för tjejerna i fotbollen inatt..![]()
Hightuned skrev:Du är ju kvinna, att inte sura vore ju att försöka gå emot din genetiska kod vilket är omöjligt?.![]()
watson skrev:Sammanfattning av inlägg...
Min pojkvän är smygbög, däför ska jag supa bort vintern... Mattias bara ljuger... Hur kort/långt hår jag har framgår inte så tydligt, men om jag säger att jag blev kallad "grabben" i lördags natt, så säger det väll allt....![]()
Det var riktigt kul att bööörna med V70.n, men det hjälper föga nu.... Solen skiner, det är kallt som fan, jag sitter med min regplåt i knät i plugget, utan hoj...
Possitivt: Jag har äntligen lämnat skadeanmälan till mitt försbolag. Nu jvlar ska taxijveln få!!!![]()
(Vad enkelt det var att lämna på nätet...
)
Nu ska jag gå och tänka på alla som inte har nån regplåt att ha i knät, så kanske jag blir på lite bättre humör, eller hur.... MATTIAS!!
EBS: (Supa?! När var hur?! Ska kolla av med Johan... Ringer dej när jag kommer hem...)
/Fröken lite gladare...
Rymding skrev:För ett halvår sedan sa hon att hon aldrig skulle ta ur sin nosring, så det kan inte vara hon.![]()
![]()
Rymding skrev:För ett halvår sedan sa hon att hon aldrig skulle ta ur sin nosring, så det kan inte vara hon.![]()
![]()
Freppa skrev:Jannica: Kan inte jag också få gå i skolan med dig? Jag lovar att inte kladda på alltförmånga av dina kamrater....![]()
bebbe skrev:Du ser söt ut på din avatar![]()
![]()
Om det nu är du![]()
Freppa skrev:Vi kan lyssna på Depeche Mode tillsammans om du vill.
PenDragon skrev:Nu är det faktiskt så att jag också behöver uppmuntran! HA! :|
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand