Jag ber om ursäkt.

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Fan, nu blir jag väl bannad igen.

:hihi

Tror aldrig du kommer trivas så bra här på SH ändå tyvärr. Dina argument sticker som sagt i ögonen hos folk på ett forum som detta.

Personligen så lutar jag mig tillbaka och njuter av trådar likt dom du startade tidigare. Efter några år så lär man sig hur det funkar här och det är även därför jag skriver som jag gör här ovan angående din trivsel här på forumet.

sviestad

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
honda
:hihi

Tror aldrig du kommer trivas så bra här på SH ändå tyvärr. Dina argument sticker som sagt i ögonen hos folk på ett forum som detta.

Personligen så lutar jag mig tillbaka och njuter av trådar likt dom du startade tidigare. Efter några år så lär man sig hur det funkar här och det är även därför jag skriver som jag gör här ovan angående din trivsel här på forumet.

Jaså! Det behövs ett par år för att förstå hur det det funkar på SH, om man behöver ett par år så måste det vara trögtänkt på detta forum. Jag själv behöver inte ett par år för att förstå hur det funkar på detta forum.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jaså! Det behövs ett par år för att förstå hur det det funkar på SH, om man behöver ett par år så måste det vara trögtänkt på detta forum. Jag själv behöver inte ett par år för att förstå hur det funkar på detta forum.

Hur funkar det i dina ögon?

Majoriteten, inklusive jag själv då är allmänt slöa och tröga här. Du och ekor verkar dock dra jämt med varandra så ni är troligtvis snäppet vassare än övriga medlemmar här på SH :tummenupp.

Jag vågar dock påstå att detta forumet passar mig och mina värderingar bättre och således så trivs jag bättre med atmosfären här än ovan nämnda.

Det jag menar med att förstå hur det funkar är att efter 3 års dagligt läsande av diverse trådar så lär man känna folket och deras åsikter samt värderingar.
Just därför jag inte tror att ekor kommer bli långvarig då han kommer tröttna på "attityden" (fnizz) här på forumet och sakta men säkert tyna bort.

Varför jag ens bryr mig om att förklara det här för dig vet jag inte, du har ju redan fattat hur det funkar ändå ;).

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Det talas om livserfarenhet och ålder här. Min mor gav mig en kylskåpsmagnet med ett tänkvärt citat.

"När man är 20 har man löst världsgåtan
vid 30 börjar man tänka över den
och vid 40 finner man den olöslig." - August Strindberg

ksann

Fairings are for sissies!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
.
Det talas om livserfarenhet och ålder här. Min mor gav mig en kylskåpsmagnet med ett tänkvärt citat.

"När man är 20 har man löst världsgåtan
vid 30 börjar man tänka över den
och vid 40 finner man den olöslig." - August Strindberg
Den var ju bra!

Hur går processen med "banning" till? Vilka bestämmer? Kan man överklaga? Publiceras "Domen" någonstans så vi andra kan ta del av beslutet?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
3088926 Jaha?
Och det är skrivet i sten att det är på detta viset? Och att jag av denna anledning inte bör delta i vidare prat?

Och därför blev bannad?...

Jag ville retas i attitydfrågan med, i mitt tycke, listigt formulerade frågeställningar, och det lyckades jag tydligen alltför väl med.

Fan, nu blir jag väl bannad igen.
Det där är inget som fungerar på mig då det är övertydligt att det var det du försökte göra. Jag skrev öppet i tråden att du skulle låta bli det, men du fortsatte ändå. Och i med att jag är den som trots allt måste försöka styra upp SH, så gjorde jag ett beslut att banna dig för att få dig att luta dig tillbaka och begrunda vad du gjort och kanske själv få lite insikt i felet i ditt beteende.

Läs www.sporthoj.com/regler.php

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...