Jag Blir Galen!

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
jag blir fan galen!
Inget funkar fan nu! Min fitt dator byter startsida till en jävla searchengine byter tillbaka hela tiden också!!
jag vet att jag VILL inte förstora min **** och DEFINITIVT inte mina bröst! :mad:

men inte bara det, mitt modem/router hoppar ur, internet lägger av här upp hos mig (client,nätverk) då måste man gå ner, dra ur sladden till routern, starta om modemet, sen funkar det igen, varje kvart !!!! :huvet

Men det tammefan jobbigaste skiten är att MSN hoppar ur, jag kan inte vara inne i 5 jävla minuter utan att skithelvetes messenger helvetet ska hoppa ur, nu e jag ARG!!!!!!!!! :huvet :mad: :huvet :mad: :4skrika :4skrika
vet nån vad som HELVETE E FEL!!?!?!??!
Fan jag vill slå sönder något!!!
 

iommi

sakta men säkert!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSXR750 -85, Yamaha sr400 -83
AnesThesiA DeZ skrev:
jag blir fan galen!
Inget funkar fan nu! Min fitt dator byter startsida till en jävla searchengine byter tillbaka hela tiden också!!
jag vet att jag VILL inte förstora min **** och DEFINITIVT inte mina bröst! :mad:

men inte bara det, mitt modem/router hoppar ur, internet lägger av här upp hos mig (client,nätverk) då måste man gå ner, dra ur sladden till routern, starta om modemet, sen funkar det igen, varje kvart !!!! :huvet

Men det tammefan jobbigaste skiten är att MSN hoppar ur, jag kan inte vara inne i 5 jävla minuter utan att skithelvetes messenger helvetet ska hoppa ur, nu e jag ARG!!!!!!!!! :huvet :mad: :huvet :mad: :4skrika :4skrika
vet nån vad som HELVETE E FEL!!?!?!??!
Fan jag vill slå sönder något!!!

är det möjligtvis CoolWebbSearch startsidan heter??
 

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
iommi skrev:
är det möjligtvis CoolWebbSearch startsidan heter??
Exakt så heter den, Ad-Aware tar bort 8 olika filer av den även om jag söker varje minut? :4skrika
 

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
Jag laddade ner det där, och på en fil stog det "REMOVED" men samma jävla skit kommer tillbaka?

ska man kasta datorn nu eller? :huvet
EDIT: det står att coolwebsearch can NOT be fixed, det är ju det jag har?? :näsblod
 
Last edited:

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
jag fick det att funka, jag laddade ner nåt annat skit?
 

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
Nemen, den kommer ju tillbaka efter varje restart av datorn?
Va i h-e? :dummer

EDIT: Nej man behöver inte ens starta om datorn för att skitsatan ska komma tillbaka! :mad:
 
Last edited:

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
FORMAT C: det fungerar alltid
 

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
AnesThesiA DeZ skrev:
Nemen, den kommer ju tillbaka efter varje restart av datorn?
Va i h-e? :dummer

EDIT: Nej man behöver inte ens starta om datorn för att skitsatan ska komma tillbaka! :mad:

Ta och avaktivera systemåterställningen innan du tar bort det...annars ligger
det på datorn hela tiden. Brukar jag alltid göra iaf när jag tar bort virus o sån't.
Sen när du tagit bort det starta om datorn och aktivera systemåterställningen.
Kanske funkar...
 

Redman

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
SV650 S, 2007
AnesThesiA DeZ skrev:
Nemen, den kommer ju tillbaka efter varje restart av datorn?
Va i h-e? :dummer

EDIT: Nej man behöver inte ens starta om datorn för att skitsatan ska komma tillbaka! :mad:
När du kört CWS föreslår inte det möjliga orsaker till varför du fått skiten? När jag fixade min dator så påpekade programmet att orsaken låg i ett säkerhetshål i nån java grej från microsoft, efter att jag tog bort den så har det varit lugnt.
 

MT

Hojlös:(
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Lkpg
Hoj
Saknar min KTM
AnesThesiA DeZ skrev:
Nemen, den kommer ju tillbaka efter varje restart av datorn?
Va i h-e? :dummer

EDIT: Nej man behöver inte ens starta om datorn för att skitsatan ska komma tillbaka! :mad:

Samtidigt som du kör CWShredder så får inte IE msn eller nått annat relaterat vara igång.
direkt efter du kört det avsluta windows och starta sedan upp datorn.
Det som händer är att CWShredder inte kan ta bort filerna om IE är igång!
Det kan även vara ett par filer som du får ta bort manuellt beronde vilken variant du har åkt på!
 

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
Redman skrev:
När du kört CWS föreslår inte det möjliga orsaker till varför du fått skiten? När jag fixade min dator så påpekade programmet att orsaken låg i ett säkerhetshål i nån java grej från microsoft, efter att jag tog bort den så har det varit lugnt.

jag har inte java VM!
Men det "SER UT" att allt har fixat sig nu, får väll se!
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
AnesThesiA DeZ skrev:
men inte bara det, mitt modem/router hoppar ur, internet lägger av här upp hos mig (client,nätverk) då måste man gå ner, dra ur sladden till routern, starta om modemet, sen funkar det igen, varje kvart !!!! :huvet

Lånar din tråd lite. Har precis samma problem, kanske inte lika ofta men iaf med ett par timmars mellanrum. Får starta om routern och modemet sedan funkar det fint ett tag. Någon som kan ha några teorier?
Operativsystem: XP
Modem: ZyXEL Prestige 600
Router: Netgear Router Gateway RP614
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Poffer skrev:
Lånar din tråd lite. Har precis samma problem, kanske inte lika ofta men iaf med ett par timmars mellanrum. Får starta om routern och modemet sedan funkar det fint ett tag. Någon som kan ha några teorier?
Operativsystem: XP
Modem: ZyXEL Prestige 600
Router: Netgear Router Gateway RP614

Samma modem och router här...och har samma problem! :3freak Har bytt firmwaren ett antal gånger i routern men inget hjälper. Har en teori och det är att jag har typ 5 kontakter i telefonjacket, i och med att jag bara har ett telefonjack. Har en känsla av att det lägger av oftare när man pratar i den bärbara telefonen. Jag tror att alla kontakterna stör på något vänster och routern släpper sedan inte igenom signalen.

Det är min teori iaf. Har inte löst det dock, utan jag för starta om IBLAND. Annars väntar jag bara en 15-20 min...o då har internet hoppat igång igen.

/KaliZ
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
KaliZ skrev:
Samma modem och router här...och har samma problem! :3freak Har bytt firmwaren ett antal gånger i routern men inget hjälper. Har en teori och det är att jag har typ 5 kontakter i telefonjacket, i och med att jag bara har ett telefonjack. Har en känsla av att det lägger av oftare när man pratar i den bärbara telefonen. Jag tror att alla kontakterna stör på något vänster och routern släpper sedan inte igenom signalen.

Det är min teori iaf. Har inte löst det dock, utan jag för starta om IBLAND. Annars väntar jag bara en 15-20 min...o då har internet hoppat igång igen.

/KaliZ

Ok, vi har väl iofs två eller tre saker på vårat jack. Kan som du sa ha något med det att göra. Det får kollas upp! :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top