Jag blir så less på SH-brudar...

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Nej, men de kan vara väldigt målinriktade. Även kallat "civil snuts svensson" :tummenupp

Med skillnaden då att man kan polisanmäla dem. Spela roll om man blir 'igenkänd', vem bryr sig - skulle fritidspoliserna bli mindre nitiska för att man inte fanns på bild på nätet? Nä, det är bara för man inte vågar stå för den man är - helt enkelt.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Könssjukdomar. Vissa verkar jaga dem som sådana spelkort som är poppis bland 6åringar. Pokémons; Gotta catch em all.

Darwinismen kommer segra. :yoparty

/Snok, ickeparanoid och jäkligt upptagen.

Nästan samma som jag sa i dejttråden:
könsjukdomar är som pokemon, man är inte riktig cool fören man har alla :yoparty

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag är så less på sporthojskillar som bara är ute efter ragg.

:rolleyes:

:huvet
Jag med!

Ruskigt söt avatar du hade nu. :wiggle

För oss där det avsevärt ökar chanserna om vi inte har en bild då?

Visst, man har ytterst minimala chanser att få ragg utan bild, men varför förstöra den lilla chansen genom att lägga in en bild då?

För vissa av oss spelar det ingen roll om vi har en vettig profilbild eller ej. Alla brudar ogillar en iaf. Bara för att man inte :borrar dem det första man gör. Eller är det för att jag är lite dryg av mig!?

Tycker det jobbiga med SH-brudarna är att de drar ifrån en så jävligt på hoj.

Det enda man ser är ett långt svallande hår som blåser förbi. Strax efter får man ringa efter bärgning för att man ligger i diket. :crash

Om här nu är folk som är så intresserade av att se fotografi, så får de PM:a snällt och be mig om det också avgör jag om jag vill visa mitt sanna jag.

Eller så blir man dissad av dig irl. :(

Jao... Det finns typ 10 tjejer som är aktiva här... Och några hundra snubbar.
Lycka till. Och får du napp får du säkert nåt mer på köpet :)

Har du erfarit detta själv. :kliasvida

Haha, den tråden började i alla fall med syftet att få :dejtliggaH. Den här tråden verkar vara mer åt :ligga-diReCKt hållet. :D

Började!? Den är fortfarande ruskigt seriös!

:nicka

Last edited:

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Könssjukdomar. Vissa verkar jaga dem som sådana spelkort som är poppis bland 6åringar. Pokémons; Gotta catch em all.

Darwinismen kommer segra. :yoparty

/Snok, ickeparanoid och jäkligt upptagen.

oj oj oj oj vad fel du har, hade du jobbat med vad jag pysslar med hela dagarna så hade du förstått att Dawinismen är döende, moderna samhället har en tendens att kunna hålla idioter vid liv!

Samt att SH brudar är för krävande, själv satsar jag på korvmojjen i dalby. Min 600 piskar alla kidsens moppar så brudarna bara slänger sig över mig!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Käre Medlem,
Nu har din annons varit ute i 12 veckor utan ett enda svar. Du borde kanske prova en vecka utan foto?
/Systemansvarig, Knullkontakt.com

:näsblod

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
oj oj oj oj vad fel du har, hade du jobbat med vad jag pysslar med hela dagarna så hade du förstått att Dawinismen är döende, moderna samhället har en tendens att kunna hålla idioter vid liv!

:4skrika:4skrika Låt mig leva i min tro att det inte är så :gråta
Jag ska flytta till en egen värld, det här är bara för mycket...

Mojjen i dalby har förresten hyggliga burgare

Kvisten>>> Ah, du rättroende :Bugar

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Som en 20åring i mina bästa dar blir jag trött på alla "vuxna" som tror dom hamnat på lunarstorm och går loss i varandras gästböcker med töntiga små inlägg som t.ex. "Du va soet! :)))) " eller "Schysst hoj, kommer du också från älmhult (ska vi ligga)? "

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Som en 20åring i mina bästa dar blir jag trött på alla "vuxna" som tror dom hamnat på lunarstorm och går loss i varandras gästböcker med töntiga små inlägg som t.ex. "Du va soet! :)))) " eller "Schysst hoj, kommer du också från älmhult (ska vi ligga)? "

Inte fått nå't på länge!?

Nämen visst är det så. Men lite skönt slappt och småtöntigt flirtande måste väl vara ok!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Inte fått nå't på länge!?

Nämen visst är det så. Men lite skönt slappt och småtöntigt flirtande måste väl vara ok!

Näh, 45min sen senast faktiskt.. Och då behövde jag inte ens skriva i nån gästbok för att landa det ligget! :yoparty .......

Jaja det är klart att det är ok.. Men det är lite fascinerande hur en del personer verkar bli 10 år yngre bara för att det finns gästböcker att skriva i.

Smagatusk

Guest
Nej.

Är du en sån där jobbig snubbe med noll humor, bara ute efter ragg?:D

Det är väl snarare min låga toleransgräns mot dålig humor som låg till grund för min kommentar.

Om du nå´n gång har sett mig göra ett inlägg som tyder på att jag raggar, eller om du ser mig göra ett så får du väldigt gärna göra mig uppmärksam på det. Då anser jag att jag har nått rock bottom, och då är det dags för avregning.

(Jag struntade i alla smiley´s för jag är inte sarkastisk någonstans i detta inlägget. Inget kan missförstås.)

Kneedrag

Guest
Det är väl snarare min låga toleransgräns mot dålig humor som låg till grund för min kommentar.

Om du nå´n gång har sett mig göra ett inlägg som tyder på att jag raggar, eller om du ser mig göra ett så får du väldigt gärna göra mig uppmärksam på det. Då anser jag att jag har nått rock bottom, och då är det dags för avregning.

(Jag struntade i alla smiley´s för jag är inte sarkastisk någonstans i detta inlägget. Inget kan missförstås.)

Någon har en dålig dag och inte är det jag. Cheer up ta inte allt så allvarligt:)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år