Skillnad på att bo i skogen och sthlm
Skulle gissa det ja...
Skillnad på att bo i skogen och sthlm
Nope, inte snygg, för mycket vibrationer, tokknasig instrumentering.....
Har även tänkt på en beggad FZ1-n, tyvärr är den också tokdyr att försäkra... Men snygg är den
Nu tror jag att du pratar om gamla versionen... Den nya Z750:n är helt slutsåld i hela Europa, inte bara enligt AVA, jag har pratat med ett flertal Kawa-återförsäljare, och alla cyklar är slut innan de ens börjat levereras. AVA har sålt fler än de vet att de kan leverera. Jag beställde dock min i februari, så jag ligger högt upp på listan. Finns väl fördelar med att de verkar vara poppis, men just nu önskar jag snarare att jag var ensam köpare i världen (men då skulle de inte ens tillverkas, men det är en parentes)
Å fan, vad skiljer mot den du betällt? Z1000 den "gamla" är en skön hoj, lite svag men kul att uila med. Fast Jag håller med om instrumenteringen. får en känsla av att den blir som en mobil när det är kall, slö och jävlig.
FZ1 är nog ett skitkul val. köp den nua modellen, rensa arslet och den blir asgrym. Såg en bild på en knallgul sådan och den var fan fräsig.
AVA är ruskigt säljkåta, de gör vad som helst bara för att få en kråka på ett säljkontrakt. Klart du ska ha en annan hoj!
Varför inte köpa en KTM 950 Supermoto? Listpriset ligger ju på 108´ men annars är den ju grymt kul och med billig försäkring.
Var nära att köpa en nyligen, men bestämde mig tyvärr för att vänta till nästa sommar...
Ta å provkör en Aprilia SXV 550! Tror du kommer bli överraskad
Fast Aprilia vågar man inte heller köpa då risken finna att går något sönder som inte finns inne på lager måste man vänta tremånader på sin del. Och jag har ingen lust att missa halva säsongen
Hej på er
Har som ni ser på min avatar beställt en Kawa Z750 -07 ABS. Nu visar det sig att det tydligen är leveransproblem... på riktigt! Först trodde AVA MC mitten av april, sedan slutet, sedan början av maj, och nu i mitten av maj. Grejen är att jag kör upp den 3/5, och klarar jag det vill jag av förståeliga skäl ha min hoj. Nu verkar det inte bli så. Då jag bara lagt en handpenning har jag funderat på att ta tillbaka köpet om de inte kan leverera som de sagt från början. Frågan är dock, vad ska jag ha för hoj...
Det ska INTE vara en sporthoj. Den ska kosta mellan 60,000:- och 100,000:-, men ska den kosta mycket ska den vara billig i försäkring och vice versa. Jag har kollat lite på en beggad Triumph Speed Triple eller en hyfsat ny Yamaha MT-01. Vad tror ni, har jag missat någon? Tilläggas kan att jag har svårt för cyklar med (en) rund framlampa a la gamla Hornet och Monster, samt att jag inte gillar kåpor alls, inte ens mini a la Bandit. Jag vet, jag är kräsen.
Eller är nya Z750 såpass bra att man ska vänta? Fan vad trött jag blir på att saker och ting inte kan funka som de ska... Observera att trots omnämnandet tidigare har AVA inget att göra med problemen, de har gjort så gott de kunnat.
Har som ni ser på min avatar beställt en Kawa Z750 -07 ABS. Nu visar det sig att det tydligen är leveransproblem.
Triumphcenter i Linköping har en vit Speed Triple i butiken för 99´. Visserligen en outtagen -06:a, men vad jag förstått är det ingen skillnad på denna och årets modell.
Priset går säkert att diskutera en del om man kommer med pengar i näven.
Provkörde en lite uppskrämd -07:a förrförra helgen. Det var nog bland de roligaste hojar jag kört Hade jag inte haft öron hade nog överdelen av huvudet trillat av efter den provturen
Hmm nyfiken på din bit med att "...ta tillbaka köpet..." nån som vet hur det fungerar med att "häva" ett köp? måste firman i princip lovat leverans, därefter spräckt datumet? VILKA REGLER FINNS DET???
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|