Jag blir tokig! Hur hittar man en fin hoj?

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Nu har jag inte hunnit med flera bra affärer. Och nu är det omöjligt att hitta en fin offroad under 20. Kan nån skriva om ni hittar nån fin dt 98 typ under 22k?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Blocket.se :va

Det är svårt att köpa hojar nu, ska man köpa ska man helst göra det på hösten, då är utbudet stort, priserna låga och hojarna brukar inte bli sålda så snabbt...

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag vet hur det var, men det är inget att göra åt det, bara att vänta.. Ligga som en slem över blocket och vara först till kvarn, lycka till! :tummenupp

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Vikingarockaren skrev:
Nu har jag inte hunnit med flera bra affärer. Och nu är det omöjligt att hitta en fin offroad under 20. Kan nån skriva om ni hittar nån fin dt 98 typ under 22k?
Det är svårt att få tag på en billig men leta på bara. Jag betalade 21000 för min dt -98 och då hade den bara gått 880 mil så det var et riktigt klipp tycker jag för min del. :)

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
shoik skrev:
låter ju nice!
Mmm. Jag frågade om han hade kört hårt med den och då svarade han att han hade kört upp till 90km/h för sen så varvade den så hemskt= effektpuckel. Och det tyckte inte han var bekvämt sa han. Jaha det var ju bra svarar jag. Så hårt har den inte gått heller. Jag hoppas att den går bra hela den tiden jag kommer att äga den.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_Martin skrev:
Blocket.se :va

Det är svårt att köpa hojar nu, ska man köpa ska man helst göra det på hösten, då är utbudet stort, priserna låga och hojarna brukar inte bli sålda så snabbt...

Under hösten är det som minst...
Våren kommer det mest!

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
zpeppy skrev:
Mmm. Jag frågade om han hade kört hårt med den och då svarade han att han hade kört upp till 90km/h för sen så varvade den så hemskt= effektpuckel. Och det tyckte inte han var bekvämt sa han. Jaha det var ju bra svarar jag. Så hårt har den inte gått heller. Jag hoppas att den går bra hela den tiden jag kommer att äga den.

:) :) :) :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Itacha75 skrev:
Under hösten är det som minst...
Våren kommer det mest!

Fel. På våren vill ju alla köra hoj, på hösten vill många bli av med dom för att slippa ha dom stående över vintern...

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_Martin skrev:
Fel. På våren vill ju alla köra hoj, på hösten vill många bli av med dom för att slippa ha dom stående över vintern...

Trust me, jag satt och letade DTs från sen sommaren och kollat lite nu till och med, finns 10ggr mer nu!
Sen kollar man så klart på alla andra större hojar, finns betydligt mycket mer under våren än hösten!

Sorry, så är det...

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Har bergis gått längre, men åk och kolla på den, ta gärna med någon som kan "lite" också...

Good luck!

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Men nu kom jag på att jag inte har fått körkortstillståndet än. Det blev strul när jag lämnade in skiten först (hade glömt skriva nå skit) så nu har jag lämnat in det för typ en vecka sen men skiten har fortfarande inte kommit tillbaks hur lång tid ska det ta? Jag är skitskraj att jag inte kommer att få det.

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Jag hoppas att det kommer snart iaf. Jag har ju gjort ett litet brott för ett tag sen (brott mot knivlagen och så var jag väl lite kaxig mot polisen och full som fan). Men det hände i oktober förra året och dom kan lägger väl bara på 6 månader på tillståndet va?

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Nu är det bestämt jag ska åka och kolla på den imorrn. Det är ju ett schysst pris om den bara har gått 1500 mil men det gör inte så mycket om den har gått lite mer. Men vad ska man kolla efter speciellt på crm? Den gick ju igenom besiktningen utan anmärkning iaf.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!