Vikingarockaren
Sommar!!
Nu har jag inte hunnit med flera bra affärer. Och nu är det omöjligt att hitta en fin offroad under 20. Kan nån skriva om ni hittar nån fin dt 98 typ under 22k?
Det är svårt att få tag på en billig men leta på bara. Jag betalade 21000 för min dt -98 och då hade den bara gått 880 mil så det var et riktigt klipp tycker jag för min del.Vikingarockaren skrev:Nu har jag inte hunnit med flera bra affärer. Och nu är det omöjligt att hitta en fin offroad under 20. Kan nån skriva om ni hittar nån fin dt 98 typ under 22k?
zpeppy skrev:Det är svårt att få tag på en billig men leta på bara. Jag betalade 21000 för min dt -98 och då hade den bara gått 880 mil så det var et riktigt klipp tycker jag för min del.
Mmm. Jag frågade om han hade kört hårt med den och då svarade han att han hade kört upp till 90km/h för sen så varvade den så hemskt= effektpuckel. Och det tyckte inte han var bekvämt sa han. Jaha det var ju bra svarar jag. Så hårt har den inte gått heller. Jag hoppas att den går bra hela den tiden jag kommer att äga den.shoik skrev:låter ju nice!
NSR_Martin skrev:Blocket.se
Det är svårt att köpa hojar nu, ska man köpa ska man helst göra det på hösten, då är utbudet stort, priserna låga och hojarna brukar inte bli sålda så snabbt...
zpeppy skrev:Mmm. Jag frågade om han hade kört hårt med den och då svarade han att han hade kört upp till 90km/h för sen så varvade den så hemskt= effektpuckel. Och det tyckte inte han var bekvämt sa han. Jaha det var ju bra svarar jag. Så hårt har den inte gått heller. Jag hoppas att den går bra hela den tiden jag kommer att äga den.
Itacha75 skrev:Under hösten är det som minst...
Våren kommer det mest!
NSR_Martin skrev:Fel. På våren vill ju alla köra hoj, på hösten vill många bli av med dom för att slippa ha dom stående över vintern...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|