sandstream
Guest
OrdSlappa skrev:2501723Precis det ja kan! Sluta med dina Mattias wannabee prylar, du misslyckas totalt och blir bara jobbig istället!
OrdSlappa skrev:2501723Precis det ja kan! Sluta med dina Mattias wannabee prylar, du misslyckas totalt och blir bara jobbig istället!
Slappa skrev:2501723Precis det ja kan! Sluta med dina Mattias wannabee prylar, du misslyckas totalt och blir bara jobbig istället!
Slappa skrev:2501723Precis det ja kan! Sluta med dina Mattias wannabee prylar, du misslyckas totalt och blir bara jobbig istället!
sandstream skrev:2501233Med tanke på att din moped inte kan ha kostat någon förmögenhet så borde det väl finnas gott om pengar att betala böter med
Dregen skrev:2500102Gammal gammal gammal gammal gammal gammal gammal kärringjävel.......... Jävla
Andreéas skrev:2502037Åh, Dregen har utökat sitt ordförråd.. 3 olika!!! Well, det var ju inte det tråden handlade om riktigt.
Är man så pantad att man kör i 90 på 50-sträcka, så får man ju skylla sig själv om man blir av med kortet? Eller har jag helt fel...
Rätt som det är så hoppar det ut en liten pajsare mellan bilar o bröte...
Victor skrev:2502058Det är förra helgen körde jag 150 på 50väg. Iofs Centralbron men ändå.
Blir du förbannand när du hör det?
Gustav1 skrev:2502057Duckie är verkligen hatad här nu för tiden.
duckie skrev:2502077Ja snyft, slappa och sandstream hatar mej :buhuhu
Furstenpuff också!!!
Alla de TUNGA namnen på SH.
Mattias skrev:2499072Jo, jag vet. Men han började babbla om vårdslöshet och skit. Dessutom hade han PISTOL!
Jag skrev inget om hur fort det gick, läs igen.Mattias skrev:2502014Det är väl knappast priset på hojen som avgör hur fort det går? Du har en skitdyr hoj och se hur det går!
Jag skulle aldrig lägga kraft på att hata dig, tycker mest du är lite små patetisk och empatihandikappad (tänker i första hand på dina inlägg i Döden-på-Bulten-tråden där du klart visade att du är några pommes frites kort från ett Happy Meal).duckie skrev:2502077Ja snyft, slappa och sandstream hatar mej :buhuhu
Furstenpuff också!!!
Alla de TUNGA namnen på SH.
duckie skrev:2502006Hur många starköl krävdes det för att våga posta det där inlägget då?
Mattias skrev:2502014Det är väl knappast priset på hojen som avgör hur fort det går? Du har en skitdyr hoj och se hur det går!
Mattias skrev:2498960Idag körde jag motorcykel. Kvällsluften gjorde att den gick alldeles förträffligt bra. Nära 90 på 50-väg, faktiskt. Civilpoliserna var inte jätteimpade och körde en massa skrämseltaktik på mig. Han erbjöd sig att skriva ner farten till 70 på boten (inte Anna) så jag skrev på. Jag gillar inte att åka till rådhuset med slips och skit på mig.
Borde jag ha smitit? Hade jag haft en chans mot hans feta DR650, tro?
Hå hum. Gôtt att det hände nu och inte efter den första oktober i alla fall. Nu blev det bara 1400 spänn. Hurra.
Kawakex skrev:2499847Vad är coolt med att köra asfort på en trettioväg, det finns ju faktiskt en anledning till att det är 30. Men om man nu inte bryr sig om barn eller pensionärer kan man ju vara rädd om kortet. Själv gasar jag där ingen kan komma till skada.
WORD! Och det gör vi, kör som SVIN. Och vi är stolta för detRoLLER skrev:Dom absolut ballaste snubbarna, dvs JAG, Mattias, Gustav1, Bingo, mfl får köra hur vi vill
RoLLER skrev:2502575Vi som försöker vara balla men mest gör bort oss, dvs JAG, Mattias, Gustav1, Bingo, mfl får köra hur vi vill
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|