Jag - en brottsling

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Slappa skrev:
2501723 Precis det ja kan! Sluta med dina Mattias wannabee prylar, du misslyckas totalt och blir bara jobbig istället!

:fakta

Cheez, gillar sällan det du skriver men här fick du till det. Stämmer ju...

-@
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Slappa skrev:
2501723 Precis det ja kan! Sluta med dina Mattias wannabee prylar, du misslyckas totalt och blir bara jobbig istället!

Hur många starköl krävdes det för att våga posta det där inlägget då?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
sandstream skrev:
2501233 Med tanke på att din moped inte kan ha kostat någon förmögenhet så borde det väl finnas gott om pengar att betala böter med :hihi


Det är väl knappast priset på hojen som avgör hur fort det går? Du har en skitdyr hoj och se hur det går! :mad: :mad: :mad:
 

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
Dregen skrev:
2500102 Gammal gammal gammal gammal gammal gammal gammal kärringjävel.......... Jävla :tomten


Åh, Dregen har utökat sitt ordförråd.. 3 olika!!! Well, det var ju inte det tråden handlade om riktigt.

Är man så pantad att man kör i 90 på 50-sträcka, så får man ju skylla sig själv om man blir av med kortet? Eller har jag helt fel...

Rätt som det är så hoppar det ut en liten pajsare mellan bilar o bröte...
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Andreéas skrev:
2502037 Åh, Dregen har utökat sitt ordförråd.. 3 olika!!! Well, det var ju inte det tråden handlade om riktigt.

Är man så pantad att man kör i 90 på 50-sträcka, så får man ju skylla sig själv om man blir av med kortet? Eller har jag helt fel...

Rätt som det är så hoppar det ut en liten pajsare mellan bilar o bröte...


Det är förra helgen körde jag 150 på 50väg. Iofs Centralbron men ändå.
Blir du förbannand när du hör det?
 

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
Victor skrev:
2502058 Det är förra helgen körde jag 150 på 50väg. Iofs Centralbron men ändå.
Blir du förbannand när du hör det?

Inte alls... Om du hade läst mina inlägg tidigare i tråden så kanske du hade lagt märke till att jag bara kommenterade att jag inte hade brytt mig ett skit om han blivit av med kortet... :fakta


Tycker det är rätt omoget att skryta med att man kört i 90 på 50-väg... o andra skryter med hur snabbt de kört på 30-väg = OTROLIGT OMOGET...

Så.... nee, jag blir inte förbannad på det... :p
 

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Gislaved
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
90 på 50 väg. Fegis du måste ju köra med livet som insats annars blir du aldrig duktig rr förare!!
 

Gabor

Guest
duckie skrev:
2502077 Ja snyft, slappa och sandstream hatar mej :buhuhu
Furstenpuff också!!!

Alla de TUNGA namnen på SH.

sen finns vi andra som tycker du är så söt...
 

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Mattias skrev:
2499072 Jo, jag vet. Men han började babbla om vårdslöshet och skit. Dessutom hade han PISTOL!

FEGIS!:tungan

Dom hade ingen mätning och lurade dig med det äldsta av trafikpolisknepen...pinsamt!
 

kraschandburn

www.varvstoppmc.se
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Gislaved
Hoj
Gsx-r 750 -00 Gul/svart/skrapad
Jag tycker hon är rätt ful faktiskt. Kolla tänderna och inte tala om brillorna!
 

sandstream

Guest
Mattias skrev:
2502014 Det är väl knappast priset på hojen som avgör hur fort det går? Du har en skitdyr hoj och se hur det går! :mad: :mad: :mad:
Jag skrev inget om hur fort det gick, läs igen.
Däremot tycker jag att polisen ska sluta jaga er med mopeder :hihi
duckie skrev:
2502077 Ja snyft, slappa och sandstream hatar mej :buhuhu
Furstenpuff också!!!

Alla de TUNGA namnen på SH.
Jag skulle aldrig lägga kraft på att hata dig, tycker mest du är lite små patetisk och empatihandikappad (tänker i första hand på dina inlägg i Döden-på-Bulten-tråden där du klart visade att du är några pommes frites kort från ett Happy Meal).
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Mattias skrev:
2502014 Det är väl knappast priset på hojen som avgör hur fort det går? Du har en skitdyr hoj och se hur det går! :mad: :mad: :mad:

Men fan, ni har ju värsta motogp-ställen båda två. Seså, kramas nu istället .. :pannkyss
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
2498960 Idag körde jag motorcykel. Kvällsluften gjorde att den gick alldeles förträffligt bra. Nära 90 på 50-väg, faktiskt. Civilpoliserna var inte jätteimpade och körde en massa skrämseltaktik på mig. Han erbjöd sig att skriva ner farten till 70 på boten (inte Anna) så jag skrev på. Jag gillar inte att åka till rådhuset med slips och skit på mig.

Borde jag ha smitit? Hade jag haft en chans mot hans feta DR650, tro?

Hå hum. Gôtt att det hände nu och inte efter den första oktober i alla fall. Nu blev det bara 1400 spänn. Hurra.

*Puh* vilken tur jag har.

Torskad lapp innebär ju en kontors/chefsposition med dubblad lön och tjänstebil. :tomten

Ska du ut och brassa i helvet på 30-väg nu får du ta min R1'a så du kan dra snuten.

Kawakex skrev:
2499847 Vad är coolt med att köra asfort på en trettioväg, det finns ju faktiskt en anledning till att det är 30. Men om man nu inte bryr sig om barn eller pensionärer kan man ju vara rädd om kortet. Själv gasar jag där ingen kan komma till skada.:yoparty

Du är ny här va?

Dom absolut ballaste snubbarna, dvs JAG, Mattias, Gustav1, Bingo, mfl får köra hur vi vill :mad:
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
RoLLER skrev:
Dom absolut ballaste snubbarna, dvs JAG, Mattias, Gustav1, Bingo, mfl får köra hur vi vill :mad:
WORD! Och det gör vi, kör som SVIN. Och vi är stolta för det :mad: :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top