Vaektra
Mamma
Supersnigg Grattis till en cool hoj. Snygga blinkers
R1=du hitta inte nå mer orginelltJoUh skrev:Japp, till slut föll jag för begäret.
Köpte och körde hem en R1 -03 igår.
JoUh skrev:Japp, till slut föll jag för begäret.
Köpte och körde hem en R1 -03 igår.
Absolutjohan skrev:Var och titta på den hojen också i Helsingborg. Det var där du köpte den eller? Tyckte att han som ville sälja den verkade skum. Du vet om att den är omlackad till silver var röd från början. Han sa massa saker som inte stämmde vågade inte köpa den.
rozen skrev:hm? är jag dum eller? jag ser då inga blinkers? är det d som är d snygga kanske???
grattis till ny hoj.. dom är ju inte fula direkt..
Lion skrev:Waahh, en riiiktig bild på den nu! Fan va snygggg den va!! Nästan porrig som en annan skrev
Men det är synd att du inte kan wheela
Men det gör inget, jag kommer ändå upp imorgon och hälsar på. Visar dig hur man gör då
Tusen Grattis!
JoUh skrev:Stämmer bra. Jag tyckte då tvärtom om honom.
Han var urtrevlig på plats. Originaldämpare hade han inte, men skulle ordna och skicka upp inom 2 veckor (fick det nedtecknat på köpekontraktet).
Att den var röd visste jag om innan jag åkte ner och det syns på framskärmens "insida", annars tyckte jag att det var bra lackat. Den har ju inte varit omkull, så det spelar mindre roll för mig.
Det han sa som inte stämde var att den gått 1700 mil. Den hade i själva verket gått drygt 1500 mil.
När var du där och tittade på den??
JoUh skrev:Heheh, att du inte kan se dem!!!
Då missade vi precis varandra dåAbsolutjohan skrev:Var där i torsdags. Väldigt bra pris på den iallafall.
Ingen aning. Skulle gissa på inte!rozen skrev:Ah me see! nice!!! är det lagligt?
HönaPower skrev:Och helförsäkringen kostade?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|