JoS skrev:2291249Hoppet är ute. n'Lasse gav efter för grupptryck.
Och när ska du göra slag i saken och köpa en sportigare hoj då? Hur många år ska vi behöva tjata på dig?
Penguin skrev:2291485Och när ska du göra slag i saken och köpa en sportigare hoj då? Hur många år ska vi behöva tjata på dig?
Och den har tre (3) cylindrar precis som din!Nalken skrev:2291530Jag vet en Daytona som är till salu..
Nåja, du kommer ha mycket roligt med den där hojen.
Grattis och välkommen i klubben. Jag har alltid sagt att 4 eller 1 är det som gäller och det står jag fast vid. Fast, både och är förstås bäst!n'Lasse skrev:Har nu slutligen efter många års hårdnackat motstånd tagit steget över till den mörka sidan... (sorry JoS)
Vad f*n skall jag med en gammal Daytona till?! Är det någonting jag är helt säker på vad gäller nyinkköp av hoj så är det att det inte blir en trajja iaf.n'Lasse skrev:2291635Och den har tre (3) cylindrar precis som din!
Kom igen nu JoS!! Daytonan har ju gått i arv genom UaRR ända sedan den var ny! Köp, köp, köp!!
JoS skrev:2293416Pingu: Om du vore snällare mot mig så ...blablablabla....
Låt mig vara! Jag har också känslor!Penguin skrev:2294493Det kan jag omöjligen vara.
JoS skrev:2295069Du hatar mig.
JoS skrev:2295069Låt mig vara! Jag har också känslor!
Du hatar mig.
I will!M:et skrev:2295110Grattis Lasse! Ta nu hand om hojen och låt den snurra många varv på banorna!
n'Lasse skrev:2298898I will!
Sköt bara om den åt mig tills efter sommaren när jag kan hämta den!
Simba skrev:2327927Grattis n'Lasse! Nå, när skall vi rasta hojarna på stor bana???
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari