M:et skrev:
Men se då till att slänga ut bilderna här din fåne. Jag är ju nyfiken så jag spricker. Du brukar ju alltid ta bilder i skumma vinklar på små detaljer. Lägg ut en sån åtminstonde så vi kan gissa i alla fall. NUUUUU.
Det är möjligt att jag lägger ut någon väldans svårgissad bild inatt eller så om jag har tid..
Sitter ju med massvis med kort från helgens dragracing som måste ut på nätet och sedan blir det kanske några kort vid Rörken idag
R6-Drutten skrev:
Har hört mig för, så nu vet JAG..... vad tyckte du om provkörningen?? grym hoj eller hur, hörde även att du
kollade upp försäkringen på den.... blir det trafikförs??
Syns på Rörken då.... /Micke
Det blir trafikförsäkring då den kostar ca 750:-/månad. Halv får jag ju betala ca 20k för och en hel ca 30k. Det är lite väl dyrt
Bland det första som ska göras vid inhandlande blir i sånt fall montering av krashpuckar.
För att summera provkörningen kort kan jag säga att den extra mängden av effekt märktes.
Helhetsintrycket var dock inte alltför imponerande. Jag hade väntat mig lite mer, men acc, bromsar, mm är bättre än vad jag har i dagsläget så det blir nog köp. Till en början lär jag bli långsammare i kurvorna, men jag antar att det bara är en vanesak.. Hojen är ju Mycket högre än min.
Kan nämna att jag har fått ok från banken att låna summan som jag behöver. Väntar bara på ett intyg från facket att jag varit med i mer än 6 mån (det blir lite billigare med ett sådant)