Jag ska till Flüstret med folk från jobbet iaf.Lotta skrev:2247158Några som ska kolla på matchen på krogen??
Vi satt på Harrys förra Sverige matchen, kanon bra.
Så är det några som redan har bokat bord någonstans eller har lust att kolla på typ Harrys........eller o´learys kanske??
Jag satt också på Harrys men jag såg inte dig, ska dit imorgon med men vi satt inne i stora konferans hallen så det kanske var därför.Lotta skrev:2247158Några som ska kolla på matchen på krogen??
Vi satt på Harrys förra Sverige matchen, kanon bra.
Så är det några som redan har bokat bord någonstans eller har lust att kolla på typ Harrys........eller o´learys kanske??
Hasse L skrev:2247290Jag satt också på Harrys men jag såg inte dig, ska dit imorgon med men vi satt inne i stora konferans hallen så det kanske var därför.
Sb skrev:2247842Jag ska till Flustret med några polare, häng på vet ja!
Man såg bra men det var inte så hög stämning, vi ska sitta i bardelen ikväll såLotta skrev:2247754Ja vi satt i bardelen. Var det bra där ni satt?? Såg man bra osv??
Jag såg dig inte, möjligen såg jag dig på hoj!? efter matchen.Lotta skrev:2250728Verkligen!!
Flurran funkade också bra...!!
Lucky Luke skrev:2250881Jag såg dig inte, möjligen såg jag dig på hoj!? efter matchen.
Tyckte det var dig jag mötte, tror det var på Råbyleden, när jag åkte bil för att skjutsa hem folk.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |