wooow!!!!! nu ´e man med i fintexten, en marängcup, tack?!!maverick_750rr skrev:läs min undertext nu då.......
Jag skulle lätt köpa glass av den killen..... han verkar veta hur man showar sin publik,, mavve< nu får du hitta på nåt drastiskt, utedasset har övertaget nu, byt signal på lastbilen till nåt hårdare=) eller så åker du ut till Muskö o snickrar igen luckan!Caffe skrev:-----------------------------------
Skulle ni köpa glass av den här mannen??
Får man verkligen visa vad som helst på sin webcam eller hade den bara glömts bort när det skulle övas posering
ps. Håller på BB i glasskampen ds.
Bikerbitch skrev:Femsiffrigt säger inte så mycket, mer exakt belopp kanske?
Hur dyr är hemglassen egentligen när du skickar sms o talar om att du har haft 11 kunder, 100 kr per glasspinne eller?
Gustav1 skrev:Ja, glassbilschaufför är ett statusjobb, det vet alla.
Vilket otroligt påhopp på mavve, helt klart ett slag under bältetBikerbitch skrev:Femsiffrigt säger inte så mycket, mer exakt belopp kanske?
Hur dyr är hemglassen egentligen när du skickar sms o talar om att du har haft 11 kunder, 100 kr per glasspinne eller?
maverick_750rr skrev:"du e helt vilse i huvet asså"
Om jag så har 3 kunder men kammar hem femsiffrigt så betyder det att jag anstränger mig lite mer än lilla utedassvaktaren BB.
750RR
Bikerbitch skrev:Jag behöver knappt anstränga mig. Kunderna kommer ändå till våran lilla kiosk. Och speciellt får man ju trevligt besök utav sporthojare. Hur många ifrån sporthoj brukar köpa glass av dig?
maverick_750rr skrev:faktiskt ett par st.
De handlar glas för minimum 230kr
Bara för att jag har utseendet med mig
750RR
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|