Mattias skrev:Att han hör hemma på playts tretton ungefär? Jaa, det är ju där han är, så...
[feministbait]Katja är för bedrövlig, hon är väl okej för att vara tjej men i GP hör hon inte hemma.[/feministbait]
Jag håller med! Skulle vara kul att se Watz och Stigefelt i samma race, vet inte om Stiggy ska åka EM'et på Anderstorp, hoppas hoppas!!!Chris Ash skrev:Är det ingen mer än jag som kunnat dra slutsatsen av årets första två race att Fredrik Watz är en riktig jävel på att köra? Kolla var killar som Gemmel,Faubel,Nigon,Bataille mfl ligger. Killar som Watz stressade/slog trots en betydligt långsammare hoj.
Jag är inte säker på att Stiggy är snabbast i Sverige längre....inte alls säker....
Chris Ash skrev:
Jag är inte säker på att Stiggy är snabbast i Sverige längre....inte alls säker....
KJS skrev:jag är tvärtemot mycket lung i min övertygelse att Stiggy är den bästa förare vi någonsin haft i sverige och att ingen skulle ha den minsta chans.
Men Watz är ändå en grym hjälte och jag hoppas självklart att han blir bättre än stiggy.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|