Nalken skrev:2045375
Hmm jag var inte så haj på att starta moppen som jag trodde jag var, som tur var kom M:et till min räddning och startade hojen åt mig (det är ingen elstart på dom här grejorna, men M:et-start fungerade bra det med
Nalken skrev:2045375...........
Idag hämtade Kreuger mig (som vanligt när jag ska köpa mc) och körde mig denna gång till Lelles Mc............
Kreuger skrev:2047410Det var inte i närheten av lika roligt att åka å köpa hoj med dig den här gången men det viktiga är ju att det blev en hoj igen iaf!
//Kreuger
Penguin skrev:2050484Bara att öva nu då --> http://video.google.com/videoplay?docid=-8462378466997568582&q=team+scream&pl=true
Var det dej man såg på Kungsängsleden tidigare i eftermiddags?Nalken skrev:
Jezqio skrev:2067690Var det dej man såg på Kungsängsleden tidigare i eftermiddags?
Såg nämligen någon på en blank och fin KTM som hade ett skinnställ som ser ut som den på din avatar
Nalken skrev:2067956Jajjemänsan!
Jag slängde upp handen och hejade på dig.
Det blev samling vid pumpen med Puffy74, Ronta och M:et samt att Kongo gled förbi på sin alltid nyputsade R1:a.
Därefter visade grabbarna hur man framför en motard på bästa sätt på långa och krokiga vägar runt Uppsala.
En tanke efter dagens färd.
-när motorn börjar varva vid bakhjulsåkning är det oftast slut innan det börjar.
Ge mig någon månad så ska det se bättre ut på ett hjul, för nu är det pinsamt.
Japp, ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle ha sagt!M:et skrev:2067980Tjoho vad härligt! Nu säsongen igång igen
...
JoS skrev:2068090Damn you all!
Måste ni fresta mig så förbenat?!
Nalken skrev:2067956Jajjemänsan!
Jag slängde upp handen och hejade på dig.
....
Det är ju det som är problemet. Den kommer ju fram först när tjälen gått ur marken.Nalken skrev:2068102Vad är problemet?
Det är bara att plocka fram monstret.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |