Har precis kommit hem från GBG med något alldeles speciellt på släpet...eller egentligen inte särskilt speciellt alls, utan snarare en dussinhoj!
Har alltid älskat ovanliga hojar, men efter mina första tävlingar i 250SP har racer-mentaliteten tagit över min skalle!
Funkade helt enkelt inte att köra racing med en så pass ovanlig hoj, delar var en mardröm att få tag på! Och inte minst kunskap...
Så jag har gjort det enda rätta och skaffat mig...en R6:a!
En nästan helt standard 01:a för att vara mer specifik, kan det bli vanligare?
Men det värsta är ändå att det känns helrätt! Vem bryr sig om hojen är ovanlig eller inte så länge den går fort runt banan? Inte jag iaf...längre...jag har blivit konverterad till RR:ismen!
ps. Bilder? Alla vet väl hur en R6:a ser ut...
Har alltid älskat ovanliga hojar, men efter mina första tävlingar i 250SP har racer-mentaliteten tagit över min skalle!
Funkade helt enkelt inte att köra racing med en så pass ovanlig hoj, delar var en mardröm att få tag på! Och inte minst kunskap...
Så jag har gjort det enda rätta och skaffat mig...en R6:a!
En nästan helt standard 01:a för att vara mer specifik, kan det bli vanligare?
Men det värsta är ändå att det känns helrätt! Vem bryr sig om hojen är ovanlig eller inte så länge den går fort runt banan? Inte jag iaf...längre...jag har blivit konverterad till RR:ismen!
ps. Bilder? Alla vet väl hur en R6:a ser ut...