Jag har fallit in i ledet!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Har precis kommit hem från GBG med något alldeles speciellt på släpet...eller egentligen inte särskilt speciellt alls, utan snarare en dussinhoj! :skrämd
Har alltid älskat ovanliga hojar, men efter mina första tävlingar i 250SP har racer-mentaliteten tagit över min skalle!

Funkade helt enkelt inte att köra racing med en så pass ovanlig hoj, delar var en mardröm att få tag på! Och inte minst kunskap... :gnissla

Så jag har gjort det enda rätta och skaffat mig...en R6:a!
En nästan helt standard 01:a för att vara mer specifik, kan det bli vanligare? :banana

Men det värsta är ändå att det känns helrätt! Vem bryr sig om hojen är ovanlig eller inte så länge den går fort runt banan? Inte jag iaf...längre...jag har blivit konverterad till RR:ismen! :Bugar

ps. Bilder? Alla vet väl hur en R6:a ser ut... :hihi

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Oh, du vågar göra dig till ovän med SP-folket. Du är medveten om att de är värre än Knutbysekten, va? De kommer att vara på dig vid varje möjligt tillfälle, plus skapa några egna tillfällen och när de inte argsint försöker övertala dig att komma tillbaka till "Kungaklassen" kommer de att alternativt håna eller ignorera dig. Bered dig på en hård framtid...

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Oh, du vågar göra dig till ovän med SP-folket. Du är medveten om att de är värre än Knutbysekten, va? De kommer att vara på dig vid varje möjligt tillfälle, plus skapa några egna tillfällen och när de inte argsint försöker övertala dig att komma tillbaka till "Kungaklassen" kommer de att alternativt håna eller ignorera dig. Bered dig på en hård framtid...

Hehe, ingen fara. Jag var ändå aldrig riktigt med i sekten från början, då min Suzuki stod över prillorna... :hihi

Mina varvtider kommer att få tyst på dem... :tungan

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
David81 skrev:
Ja precis... det gör jag... Schysst hoj du köpte.. går som F*N.

Ja, jag hoppas den skall gå bra. Skall pyssla om den i vinter så den mår tipptopp till säsongen!
Abstinensen blev ju inte precis bättre av att köpa en ny hoj...gaaah, kan det inte bli säsong snart! :gnissla

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
McFille skrev:
Ja, jag hoppas den skall gå bra. Skall pyssla om den i vinter så den mår tipptopp till säsongen!
Abstinensen blev ju inte precis bättre av att köpa en ny hoj...gaaah, kan det inte bli säsong snart! :gnissla

Skojar du att man vill köra eller... Lycka till iallafall!!!! :tummenupp
MvH / David

_Gurra_

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
Ducati 748-02
Visst den är väl kanske inte sällsynt på sommaren men åker du ut nu så kanske folk undrar :)
Tycker inte man ska tänka på att den hojjen man vill ha om den är vanlig eller inte. Tycker man om hojjen kör man på den!! Bara skita i vad folk säger och tycker.

Grattis till köpet!

_Gurra_

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
Ducati 748-02
David81 skrev:
Gurra.. hörde du när jag startade min Ducce i Skara i förrgår?? :tungan

haha nej! satt nog inne i ett betong rum då för det borde jag ha hört! :yoparty :yoparty
Har varit ute ett xxxx antal gånger nu i vinter och prov mullrat, faaaan vad jag vill ut och åka!!!! :banana :banana

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
_Gurra_ skrev:
Visst den är väl kanske inte sällsynt på sommaren men åker du ut nu så kanske folk undrar :)
Tycker inte man ska tänka på att den hojjen man vill ha om den är vanlig eller inte. Tycker man om hojjen kör man på den!! Bara skita i vad folk säger och tycker.

Grattis till köpet!

Vad folk tycker och tänker har jag aldrig brytt mig om. Om jag skulle gått på det så hade det blitt en R1:a DiReCkT! :hihi Det är väl den enda hojen som den genomsnittliga svensson känner till...förrutom HD då... :död

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
David81 skrev:
haha.. jobbade där ja.. Förflyttat mig till Storstan nu.. :arsele mera :tuttar
ok då vet jag vem du är, tyckte jag kände igen dig på bilden ... det va du som parkerade din hoj utanför teknikum varje solig dag och det var jag som stod på insidan o drägla :D

Jag gjorde mitt exjobb där uppe feb-juni 2004 ... vi sågs några gånger på gymmet.

Du gjorde rätt i att flytta från hålan ... mindre håla har världen aldrig skådat.

Ha det gött iallafall

Jonte R1

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2004
Kul att du köpte Mattes hoj. Jag har min till salu om du vet någon som är sugen.

/Jonas

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Nyteknik skrev:
Kommer inte på fråga! :hördu

Men grattis till förvärvet, McFille.

Nä... den dag vi slipper släpa din 250:a ur lekakulorna så är det inte race mera... ;)

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...