Jag har inga vänner...

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Mitt ölsinne är superbra, men om jag lovar att jobba på den rumsrena biten. Kan vi bli vänner då?

Av två onda ting så är rumsrenhet prio2 mot ölsinne. Folk som måste slå sönder saker och folk är inget att ha som vänner :tummenupp De funka. Jag börjar med att hälsa på när jag ändå kör min årliga Norge touring med hänggas :D

Freedom

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2008
Hoj
suzuki
Den här tråden är bara ännu ett exempel på hur SH börja spåra ur och närmar sig lunarträsket, är det så här vi vill ha det?
5 sidor om nån som inte har några vänner? Om tråden legat på off topic, okej.
SH börja fan likna en avart av Lunarstorm.
Lite styrning från moderatorerna vore på sin plats och SH kanse kan hålla sin höga kvalitet som det en gång var.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Den här tråden är bara ännu ett exempel på hur SH börja spåra ur och närmar sig lunarträsket, är det så här vi vill ha det?
Lite styrning från moderatorerna vore på sin plats och SH kanse kan hålla sin höga kvalitet som det en gång var.

Med tanke på ditt inlägg om Ken Block-videon så skulle man även kunna tro att detta är moppenet;)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Sh hade sin storhetstid för många år sen när det var lite mindre regler och det fanns roliga och intressanta trådar, man minns figurer som tex Mattias osv som gjorde forumet skoj!

Nej jag måste säga att forumet har tvärvänt och blivit betydligt tråkigare, de märks ju på alla som har lämnat sporthoj också!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!

Finns andra forum där det sitter moluckna gubbar och skriver.
Sök dej dit och "spam - ma" där istället :D

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Sh hade sin storhetstid för många år sen när det var lite mindre regler och det fanns roliga och intressanta trådar, man minns figurer som tex Mattias osv som gjorde forumet skoj!

Nej jag måste säga att forumet har tvärvänt och blivit betydligt tråkigare, de märks ju på alla som har lämnat sporthoj också!

En liten fråga, dom som lämnar sh, vart tar dom vägen....finns de bättre forum för de som är intresserade av sporthojar och dess teknik samnt samtalen som kan röra allt de...??:confused:

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
www.sportsbike.se :tummenupp

Inte så stort än men ganska lugn och skön stämning.

Tack... ska kolla in den sajten.
De jag tycker är lite tråkigt med sh är att ställer man en fråga om något inom mcteknik så får man visserligen ett par seriösa och väldigt bra svar ifrån folk som vet eller försöker hjälpa en med de problem man har men sen får man minst tjugo svar om att man ska söka båttre innan man öppnar munnen och tio språkpoliser som lägger energi på hur man ställt frågan och fem som bara är dryga och spydiga, det är lite synd tycker jag för det finns många med mycke kunskap här som dessutom är vänliga nog att dela med sig av den kunskapen... nu har jag väl inte blivit så väldigt sågad dom få gånger man frågat något men jag försöker ju alltid söka först och finner ju många gånger att någon frågat just det jag undrar över och då blivit behandlad på just nämnda sätt, därför drar jag ju mig för att ställa någon fråga..
Ja det här hade ju inte just nå att göra med denna tråd men jag kände mig tuff nu:yoparty och sa det i denna tråd....nu väntar jag bara på lite påhopp...:tungan

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Jag gör väl ett försök jag också då, se om det är någon som har några vänner över. :tungan

Någon som bor i eller i närheten av Halland som vill bli hojkompis med mig?
Men jag är ganska ny på körkortet (2008) och har inte snabbaste hojen heller, så är det bombrepor så hamnar jag lååångt efter.

Är det bara någorlunda varmt, liten risk för nederbörd och jag har gått om tid så går det att möta upp inom 15-20 mil från halmstad. :)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag gör väl ett försök jag också då, se om det är någon som har några vänner över. :tungan

Men jag är ganska ny på körkortet (2008) och har inte snabbaste hojen heller, så är det bombrepor så hamnar jag lååångt efter.

Är det bara någorlunda varmt, liten risk för nederbörd och jag har gått om tid så går det att möta upp inom 15-20 mil från halmstad. :)

http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=95

Här har du ett gäng att köra med i sommar. Vi håller till i och runt Kungsbacka, är även ett par stcyken från Varberg också som brukar komma upp och köra:tummenupp :tummenupp

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r

Vi kan rasta våra katter till våren! Strax söder om Båstad! :yoparty
Är rätt ofta i Halmstad också!

NÅGON mer som vill joina??

Hojta till!

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...