hållundan
Emozione!
Thundercat skrev:Det var ingen flicka inblandad? Vart med tungan på något ställe som du inte borde?![]()
Fan

Var säkert havsvatten med alger å skit eller nått sånt läskigt eftersom det antagligen hände på midsommar...

Thundercat skrev:Det var ingen flicka inblandad? Vart med tungan på något ställe som du inte borde?![]()
hållundan skrev:Fandu har en bra teori där... Nä det var inte så illa faktiskt...
hållundan skrev:Fandu har en bra teori där... Nä det var inte så illa faktiskt... Det var nått jag drack som mina "polare" bjöd på...
Var säkert havsvatten med alger å skit eller nått sånt läskigt eftersom det antagligen hände på midsommar...
![]()
Sergeant skrev:ILLA. Vad då illaAtt ha tungan långt ned i halsen på en vacker tös kan ju adrig vara illa
![]()
![]()
Thundercat skrev:jag tänkte iofs lite mer på mitten av flickan...![]()
Sergeant skrev:ILLA. Vad då illa. Att ha tungan långt ned i halsen på en vacker tös kan ju aldrig vara illa
![]()
![]()
Sergeant skrev:Du menar att han har fått torsk av musen![]()
![]()
Sergeant skrev:Du menar att han har fått torsk av musen![]()
![]()
Thundercat skrev:nåt i den stilen tänkte jag på... Men nu när jag såg hans avatartext så kan man börja undra... Jag tror inte jag skall åka med på era körningar...![]()
Thundercat skrev:nåt i den stilen tänkte jag på... Men nu när jag såg hans avatartext så kan man börja undra... Jag tror inte jag skall åka med på era körningar...![]()
hållundan skrev:HA HA HA HA HA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä, du behöver inte oroa dej thunder...
Jag är inte det minsta gay egentligen... (mer än att jag gillar helen sjöholm)... är lycklig med min flickvän sedan 16 månader tillbaka =)
![]()
Thundercat skrev:Då kanske jag vågar åka med då...![]()
Thundercat skrev:Nu blev jag sådär osäker igen...![]()
![]()
hållundan skrev:äsch.... skojar gärnet... Jag kan visa att jag är nollgay.... om det nu går...hihi!
![]()
Thundercat skrev:Jag åker med på en liten sväng tror jag, om det inte blir för mångapå lördagen...
GSXR1100R skrev:Läste i Bovvås allehanda igår:
Ung man söker kontakt med vad som helst, jag gillar allt och om du gillar vitt klägg på händerna så kan det bli du & jag.
Zigge skrev:Du har antagligen vitt klet innanför pannbenet, Marcus. Sök vård.![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|