anja skrev:har ingen lust att kollidera i 120 km/h med en jätteälg på tungelstavägen.
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har tråkigt, har kört Tungelstavägen i skymmning och poserat vid McD Sveavägen och spelat MotoGP på X-box. Saknar en viss ung dam som numera bor 20 mil bort och som jag nog aldrig kommer träffa igen
maverick_750rr skrev:Hade jag haft XboX hade jag aldrig haft en lugn stund tillsammans med motoGP och Vice City
750RR
Flagga skrev:Tror tyvärr inte att Vice City finns till Xbox (något som jag i alla fall hånats för av mina PS2-"polare").
Moto GP däremot.
OLJEKYLD GSXR skrev:Jag orkar fan inte gasa mer idag, egentligen borde man sticka ut och jaga livet ur nån såkallad prestandabil på motorvägen eller mellan några rödljus, men klockan är för mycket. Är så rastlös att jag inte kan ta mig för nånting.
Liwa1 skrev:Hittade du på något skoj till slut Anja?
Mago skrev:Haha Mavve! Nu ångrar du allt att du inte hade ZXR 950RR(?):en klar
Caffe skrev:Hoppas hon ställde sig vid ugnen och bakade bullar för det är duktig på
Förhoppning #2 är att hon har med sig bullar nästa gång jag ser henne. Bara inte den där osnutna slyngeln Mattias hinner äta upp alla
Nalken skrev:Jag sitter på jobbet..
Gissa hur kul jag har.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024