jag har köpt en ny hoj

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6 -01
Det blev en KTM 660 -06 med 0 mil på mätare. Ikväll fick den sina första 5. Ett tag trodde jag pungen skulle skaka sönder men kul var det. Undrar om man inte kan fästa upp den på något sätt, typ lägga upp den på magen eller kila fast den mellan skinkorna. Vilket är bäst? Hur gör ni andra?

Hur som helst, tack M:et för att jag fick prova din hoj på Montza.

Bifogat

• 640-LC4-Supermoto_01.jpg
    640-LC4-Supermoto_01.jpg
    84.8 KB · Visningar: 29
Last edited:

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Grattis till en rolig hoj!

ang. pungen så tycker jag att du ska låta den vara. Man vänjer sig vid vibrationerna, tycker jag iaf. :)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det är som för elitcyklisterna - ska fortplantningen fungera, så får man stå och köra lite nu och då :D (äh! man vänjer sig...)

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
hur man nu kan vänja sig med ktm's vibrationer e fan otroligt : )
Men grattis som fan Dawan, du blir glad iaf med detta köp det kan jag lova :tummenupp

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
You bastard!

Fan, jag vill oxo ha en sådan! :mad:

Joppe berättade ikväll att du skaffat dig en motard. Han, jag och fler kommer skaffa en sådan...

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hah, som om det inte fanns en sådan sedan tidigare?!

I hate you all!!!

FAN.

Edit: OM jag hade ett garage så hade jag haft en motard. Men nu har jag inte det...

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det jobbiga med att alla skaffar motard är att den stora massan har samma kåpor (orginal?) och mörka ställ så man inte kan särskilja förarna.

När jag väl tänker efter så är det säkert en utstuderad idé. Busar man i grupp så är det ett hel**te för polisen att ta fast en speciell individ i gruppen.
Eller vänta nu. Alla med motard är väl skyldiga till trafikbrott i alla fall?

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Ska sälja min JoS mot hösten här så vill du stå ut i mängden
så vet du vart du ska vända dig :tummenupp

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Grattis Dawan!

Skönt när folk gör som man säger åt dem. *ler*

Imorgon tänkte jag att vi skulle ta första gemensamma åkturen. Som tur är för Joppe har jag två motarder för tillfället så Joppe kan ta min så kan vi tre åka ut på en "lära sig köra motard" vända =) Blir det bra frammåt 17 tiden?

Nån mer som vill med kanske?

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
Kreuger skrev:
2370711 Grattis Dawan!

Skönt när folk gör som man säger åt dem. *ler*

Imorgon tänkte jag att vi skulle ta första gemensamma åkturen. Som tur är för Joppe har jag två motarder för tillfället så Joppe kan ta min så kan vi tre åka ut på en "lära sig köra motard" vända =) Blir det bra frammåt 17 tiden?

Nån mer som vill med kanske?

Jag sticker till gelleråsen söndag em/kväll. Går det att ta det lite tidigare? :hoppa

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
JoS skrev:
Edit: OM jag hade ett garage så hade jag haft en motard. Men nu har jag inte det...

Du får ställa den i mitt garage om jag får nyttjanderätt! :D

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Hoj
Yamaha R6 -01
Kreuger skrev:
2370711 Grattis Dawan!Imorgon tänkte jag att vi skulle ta första gemensamma åkturen. Som tur är för Joppe har jag två motarder för tillfället så Joppe kan ta min så kan vi tre åka ut på en "lära sig köra motard" vända =) Blir det bra frammåt 17 tiden?
QUOTE]

Klart jag är med:tummenupp , fan vad jag ska försöka wiiiila. Det blir väl mest wi! wii, wiii, ups, wiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllll, bojnk, wi!.

jag ska till rörken imorgon så vi kanske kan höras efter det eller så ses vi där.

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Du har mage att klaga på att jag köpt en långsam hoj och så går du själv och köper en touring-motard :fakta

Något säger mig att vi kommer få se dig på rörken lite oftare nu, hoppas du trivs med nyförvärvet :tummenupp

FÖ så ska du med på Ålandslägret för att lära dig köra motard på riktigt. Anmäl dig snarast.

Last edited:

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag har en sån rolig jobbhelg igen. två projekt som vi försöker hinna göra klart till nästa vecka som vi sliter med. Jag ska vara på jobbet 0630 imorn med. Med lite tur så har jag gjort mina viktigaste uppgifter redan till lunch imorn så i så fall kan vi kanske träffas och köra nångång omkring kl 13-14 istället. Passar det bättre? Vilken tid tänkte Dawan vara på Rörken då? Vi kan väl höras på telefon runt 12 imorn då jag vet bättre.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Härligt:tummenupp Du tog ditt sunda förnuft till fånga till slut :) Dessvärre kan jag inte följa med själv längre för min 660 råkade bli såld i förrgår :( Börjar redan ångra mig.... Jag tror inte farbror blå blir så glad om jag hänger på med 560:n....

Dr.Bike

Guest
;)
KTM kåteämm ktm kåååtee-emm så långt ögat når! (Lelle äger er alla!)
Vart tog lokalpatriotismen vägen!
Det finns ju Husaberg! :)

Ja vill åkkså ha en mongotarrd! :(

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...