Jag har krachat min älskling!!

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Fan oxå!

Mitt på storgatan 16:30 19/4-03, har en kompis i bil framför mej, han har en kärring framför sej. Hon tvärstannar helt utan anledning, polaren får nita o jag fattar väl vad som händer men man får ju en slags låsning i skallen så man trycker ju in bromshandtaget stenhårt eller iallafall för mycket så jag får cykeln lite för lodrätt och får ta emot mej mot polarens bagage lucka sen ner på backen med halva cykeln över mej. Ett skrap märke på knät o något konstigt utslag på foten men min älskling då!!!! Spräckt toppkåpa, lite skrap på höger bukkåpa och repor på min slipon. Det blir halvdyrt...
Fan oxå!!! Har ingen vagnskade försäkring heller, så det blir ju till att fixa flis! det måste vara någon annas fel än mitt!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Plelle skrev:
...det måste vara någon annas fel än mitt!!
Tråkigt värre. Tyvärr får du bära hela skulden. Det är i lagens mening alltid den bakomvarandes fel.

Marre

Framhjulet i vädret
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSX-R750 -00 Fixad som jag vill ha den
Kan inte annat än lida med dig Pelle, fan så djävla surt :mad: ..... antar att det måste hänt när du åkte ifrån gymmet. Du får helt enkelt dränka dina sorger på krogen ikväll :öl

//Martin

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...