Läääääätt!JONQAS skrev:Maaaan!
vi får se till å ta nåt häftigt foto i sommar så vi kan bli, one united force on same picture...
:kandugedigfanpåmannenflino
Läääääätt!JONQAS skrev:Maaaan!
vi får se till å ta nåt häftigt foto i sommar så vi kan bli, one united force on same picture...
OKej... Du ska få ett kort....Hultan skrev:Våga vara cool, säger jag bara... Ta ett kort nu hållis, I dare you...
Jag visste väl att du vågade.. You go girl!hållundan skrev:Kan ju inte vara sämre dock...
Nu skiner solen och tempen är på 5 grader... Jihaaa
Fuck yeah!!!JONQAS skrev:Yea!
YOU're the maaaan!!!
Woha! Jag var dock mest nöjd med rövbilden. Undrar varför?!Hultan skrev:Jag visste väl att du vågade.. You go girl!
hållundan skrev:Woha! Jag var dock mest nöjd med rövbilden. Undrar varför?!
Nåt åt det hållet...JONQAS skrev:För att du gillar rosa...
You see... I'm satisfied, as hell...bagerah skrev:tycker det regnar bilder lite här och var på forumet, med dig i nån svankande pose....
kul att du e nöjd!
Nä, hur skulle det se ut. Try me, jag kontrar, jag lovar.bagerah skrev:om det inte var för att mina byxor var hos en kollega för lite skrädderi, så skulle jag också ställa upp med en bild men i nuläget känner jag att det skulle bli lite för privat... plus att man vill ju inte bräcka hållis
Ord!hållundan skrev:You see... I'm satisfied, as hell...
Sen är det jävligt kul att bjussa på sig själv också. Om folk inte gillar det?! Bryr jag mig, nä, inte speciellt mycket.
Bräck honom bräck honom... Kom igen nu, jag vet att du vill!bagerah skrev:om det inte var för att mina byxor var hos en kollega för lite skrädderi, så skulle jag också ställa upp med en bild men i nuläget känner jag att det skulle bli lite för privat... plus att man vill ju inte bräcka hållis
Hehe, du har fattat det, vi börjar få griller i huvudena! Maaaan, det är svårt nu så här innan det ljusnar...Zee skrev:Så detta är de tuffa grabbarns tråd, eh?
Fan, vi måste få köra nu. Vi börjar ju bli smått galna, föfan..
Edit: Ok, inte smått galna. De är ju grundkravet för att ha sporthoj. Major galna då..
hållundan skrev:Måste man stå sådär fräsigt med armarna i kors?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|