bebbe skrev:Någon kommer dö tack vare en viss person.
Mattias skrev:Vem ska dö, och varför? Motorcyklar är konstruerade så att de svänger genom att lutas i kurvorna. Prova, det är roligt!
Mattias skrev:Vem ska dö, och varför? Motorcyklar är konstruerade så att de svänger genom att lutas i kurvorna. Prova, det är roligt!
möjligtvis när man leder hojenGustav1 skrev:Nej, man svänger genom att vrida styret ÅT DET HÅLLET MAN VILL SVÄNGA!
Biifer skrev:Jag tycker iaf att det ser rätt så häftigt ut.
TinaTjejen skrev:möjligtvis när man leder hojen
Men de var väl givetvis de du syfta på...
Du med, uppenbarligen. Synsk och allt.bebbe skrev:Du vet mycket du......................
Mattias skrev:Du med, uppenbarligen. Synsk och allt.
Vid vilken tidpunkt gjorde jag nåt elakt mot dig så du tyckte att du behövde vara lite dum mot mig? Glöm inte att jag är moderator!
Va?Gustav1 skrev:Ja precis ja.
Haru köpt en Gixxer!?
Gustav1 skrev:Nej, man svänger genom att vrida styret ÅT DET HÅLLET MAN VILL SVÄNGA!
UrbanTiger skrev:Hallå... det är inte Pacman vi spelar här. Gå till www.pacman.com för att snacka Pacman och spelstrategier
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |