jag har vaccinerat mig mot vinterdeppighet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
tassen skrev:
Jag har det kanon bra.. :tummenupp

Garaget fullt med hojar, varmt om tassarna, ledig.....Solat på Azorerna, ätit gott, bra lön, och fantstiskt bra sex blev det åxå.

Nu ser jag fram emot julen med mycket julklappar under julgranarna...

Så, fler som har det jävligt i paradiset..??. :hihi :hihi :rofl

Skryt pelle :) :tomten

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Jag brakade runt på motarden igår. 12 mil, det gjorde mig glad :banana

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Maxxi skrev:
Jo jävligt märkligt, känns som man läst den där storryn om Eskilstuna förr, förmodligen inget som intresserar ett MC-forum om en person har flyttat. Kanske skulle börja lägga in diverse pollar om när och var och hur jag ska gå och handla mat, när jag ska skita, när jag köpt ny tandborste etc etc etc,,den ena skit tråden efter den andra. Kanske dax för Swedie att börja begränsa all skit man tillåts posta.
Jo... Berättar-trådar finns det många om. Dom känner man igen enklast igen genom att det inte finns något att svara. Vissa försöker smyga in en fråga på slutet men 95% av texten handlar oftast om trådstartaren och det är nog det ämnet som trådstartaren vill att tråden ska handla om.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Bikerbitch skrev:
Finns det fler som inte är vinterdeppiga just nu?
Jag laddar inför säsongen 2006 med att motorcykeln skall stå iordning med ny växellåda och nylackade kåpor inför Mcmässan i Göteborg.
De flesta julklapparna är inhandlade utan direkt stress.
Julbord avklarat igår och på julafton blir det mat i Stockholm.

De flesta jag känner är friska och krya förutom någon förkylning hit och dit.
Vintern har ännu inte slagit till ordentligt men när den väl gör det är jag beredd med mössa och vantar.
Jag promenerar varje dag med hunden som sällskap och försöker i min fantasi få konditionen på topp inför säsongen.
Har ett perfekt garage till motorcyklarna.
Bor i en fin lägenhet tillsammans med världen bästa sambo och har världens finaste bonusson. Sambons släkt är jättemysiga och så har jag givetivs världens bästa familj borta i Sthlm.
Jag har visserligen deltidsjobb och tjänar inte överdrivet mycket pengar.
Men det var ett val jag gjorde när jag flyttade hit och jag mår så mycket bättre här än i fjollträsk.
Slipper ju åka tåg och buss för att ta mig någonstans. Går ner till stan på 15 minuter.

Så ja, livet är bara helt fantastiskt just nu!
Hoppas det är fler som mår så bra som jag gör och som sluppit få vinterdeppiga känslor. Ha en bra dag!

Skriv en bok...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Swedie skrev:
så länge vad som sätter sig under naglarna inte ÄR skit... :)
fast bäst vore i etuna, går inte att pendla nuförtiden. För dyrt.
tack iaf.

jag vill ha hus

Bo borta i veckorna :) Btw, hur gick det med huset, blev det inget? Då kommer din deppighet vara som bortblåst för du komer inte ha tid med att deppa :hihi

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Bikerbitch skrev:
Köper du den isåfall?
Nja, jag tror att jag skulle bli helt överväldig av hur underbart o fint ditt liv är så att jag inte längre skulle nöja mig med mitt patetiska och menlösa liv... :hihi

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
HanneZ skrev:
Jo... Berättar-trådar finns det många om. Dom känner man igen enklast igen genom att det inte finns något att svara. Vissa försöker smyga in en fråga på slutet men 95% av texten handlar oftast om trådstartaren och det är nog det ämnet som trådstartaren vill att tråden ska handla om.
Jo men ändå så jävla meningslös, bättre att lägga upp en debatt tråd eller ställa en fråga, istället för att bara skriva, idag har jag skitit det kändes skönt, eller slänga upp 10-pollar om vilken färg och densitet på trådarna som min blivande tandborste ska ha :huvet

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
HanneZ skrev:
Nja, jag tror att jag skulle bli helt överväldig av hur underbart o fint ditt liv är så att jag inte längre skulle nöja mig med mitt patetiska och menlösa liv... :hihi

Mitt liv är inte alltid underbart och fint. Men ibland får man tänka att det faktiskt finns folk som har det värre, att det är meningslöst att gnälla om skitsaker. Visste inte att man bara fick skriva trådar om hur jobbigt livet är och hur fruktansvärt dåligt man mår och att man aldrig får en pojk eller flickvän eller bara allmänt att man verkligen vill kraaaaamaaaas på det här forumet.
Vad säger du till folk som skriver såna trådar?

Maxxi skrev:
Jo men ändå så jävla meningslös, bättre att lägga upp en debatt tråd eller ställa en fråga, istället för att bara skriva, idag har jag skitit det kändes skönt, eller slänga upp 10-pollar om vilken färg och densitet på trådarna som min blivande tandborste ska ha :huvet

Du har ju mer PMS än vad jag har. Strunta i att läsa trådarna. Livet blir så mycket skönare då. Jag lovar.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Bikerbitch skrev:
Mitt liv är inte alltid underbart och fint. Men ibland får man tänka att det faktiskt finns folk som har det värre, att det är meningslöst att gnälla om skitsaker. Visste inte att man bara fick skriva trådar om hur jobbigt livet är och hur fruktansvärt dåligt man mår och att man aldrig får en pojk eller flickvän eller bara allmänt att man verkligen vill kraaaaamaaaas på det här forumet.
Vad säger du till folk som skriver såna trådar?

"får man tänka att det faktiskt finns folk som har det värre"

De där skriver du i varje klago-tråd. Depression är något som drabbar alla, både rikemansbarn och afrikabarn. Det behöver inte nödvändigtvis bero på något alls.

Du får starta trådar om precis vad du vill, har jag påstått att du inte får det? Har jag makten att hindra dig? Nä!

Jag dunkar lite rygg där det behövs, är du mer intresserad får du väl söka upp vad jag skrivit! :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
HanneZ skrev:
"får man tänka att det faktiskt finns folk som har det värre"

De där skriver du i varje klago-tråd. Depression är något som drabbar alla, både rikemansbarn och afrikabarn. Det behöver inte nödvändigtvis bero på något alls.

Du får starta trådar om precis vad du vill, har jag påstått att du inte får det? Har jag makten att hindra dig? Nä!

Jag dunkar lite rygg där det behövs, är du mer intresserad får du väl söka upp vad jag skrivit! :)

Tack Hannez! Jag lovar att inte göra dig besviken.

BaldBrut

Kroniskt adrenalin abstinent
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
KTM 690 enduro
Plockar upp tråden där den är för ögonblicket. Jag brukar kunna bräcka dom flesta när det gäller att beskriva en stundom pissig tillvaro (svårt handikappad son bl.a.).
Fast när folk nästan ber om ursäkt för att de tycker livet är piss, men inte lika piss som mitt blir det nästan larvigt. Det är ju så att botten är där du känner den. Det spelar ingen roll att någon annans botten är två meter djupare. Det värsta du varit med om är ju det värsta du har fått känna av. Fast lyckan blir nog att hitta sätt att ta sig runt och över kanten ändå. Våldsamt djupt det blev. Sporthoj.com är ju ett av mina sätt att fly ju...
...Inga fler inlägg i den här tråden från mig - inte tvingad direkt.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
BaldBrut skrev:
Plockar upp tråden där den är för ögonblicket. Jag brukar kunna bräcka dom flesta när det gäller att beskriva en stundom pissig tillvaro (svårt handikappad son bl.a.).
Fast när folk nästan ber om ursäkt för att de tycker livet är piss, men inte lika piss som mitt blir det nästan larvigt. Det är ju så att botten är där du känner den. Det spelar ingen roll att någon annans botten är två meter djupare. Det värsta du varit med om är ju det värsta du har fått känna av. Fast lyckan blir nog att hitta sätt att ta sig runt och över kanten ändå. Våldsamt djupt det blev. Sporthoj.com är ju ett av mina sätt att fly ju...
...Inga fler inlägg i den här tråden från mig - inte tvingad direkt.

Tråkigt att höra om din livssituation.
Men det är bara mitt tankesätt då jag kanske gnäller på en ren skitsak som att jag är förkyld. Det går ju faktiskt över och det finns folk som har det värre så det känns bara onödigt att gå och oja sig över det hela dagen.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Tjohooo!

Jag tycker dina trådar är bra och uppiggande..jämförelsevis mot gnäll och gnat trådarna, blir lite mer jämnvikt. Och dom kan nog få en och annan som tycker att det är skit att se sig runt och faktiskt upptäcka det som är bra i tillvaron.

Keep it coming, Bikerbitch!! :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lotta skrev:
Jag tycker dina trådar är bra och uppiggande..jämförelsevis mot gnäll och gnat trådarna, blir lite mer jämnvikt. Och dom kan nog få en och annan som tycker att det är skit att se sig runt och faktiskt upptäcka det som är bra i tillvaron.
Keep it coming, Bikerbitch!! :tummenupp

Tack tjejen :tuttar

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag har inte köpt några julklappar än, jag har ingen aning om vad jag ska göra på nyår och ute är det mörkt och kallt. :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Maxxi skrev:
Ja tänk om alla följde ditt exempel och enbart startade jääääätteintressanta trådar som:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82789
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=76881
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=45747
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82632

:hihi :brinnerup

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...