Jag hoppar åkningen ikväll

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Piagio med trampor
blub skrev:
Ah fan vilken otur mannen!
Tänker du sälja hojen och bli civil, eller köpa någon annan i vår?
skall ha 2st!
En o blåsa dig med o en på banan o bli blåst med :arsele =)

Lindén skrev:
MMMMM tell me about it!
Pröjsat hittills ?k.... kunde köpt puckar åt killen istället!
Men han kan komma dit imörra om han vågar....ja du läser säkert dessa trådar!
Ett skriftligt ursäkt kan fungera! bara o pma!

Total kostnader för o fixa moppen e!
1 nytt handtag
1 fotsteg/växelpinne
1 ny generator kåpa ..tackar 1mm kvar på den..
justering av vinkeln på framvagnen *asg*
nya hemtillverkade fästen för kåpor.
Lacka om hela mcn! Varför :va Jo det ligger en pearl på hela mcn som e liiiite svår o kopiera på 2 kåpor.. martin special mix men wtf!
Total kostnad utan f bolag 5k

E så nöjd!
Arbetslös nada pengar, lever för o köra bana.... ja rörken funkar
Du som ställde till detta e du manlig nog o krypa fram?
Du vet själv vilken du e!
Over and out!
Ni andra hata mig för jag e ärlig! Kram som redander säger!
Mitt skinställ medföljer oxå... det luktar dött om det men lite freasch meker borde göra susen!*asg*
har även 2 st hjälmar 1 st agv motivlackad med en sprucken hjärna på...
1 st komposit tjofräs med an massa flames o skit på... huvan kostar 5k ny säljes till högstbjudande... det e en xl...
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Lindén, dags för dig att gå och köpa en burk lyckopiller som du kan gå och småäta på...

:( kommer bara få dig :4skrika :huvet :död
:) skapar :lol :fyllisar :pannkyss :tuttar
 

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
Såld.
Lindén skrev:
Nej du har rätt!
Nästa gång ni ser skit på banan se då till bara att gå in i depå ta walkitalkin =)
O ropa ut till posteringarna att gul flagg skall upp.
Jäkligt enkelt o mindre skadade mskor.
Jag e skadad redan mest i huvve då då :hihi

Det gäller väl bara inte instruktörer att meddela om de upptäcker saker på banan, hur svårt är det för tex dig (uppfattade det i ett tidigare inlägg ifrån dig att du sett detta som man fick "åka slalom" för att undvika) eller någon annan att åka in i depån och prata med "träningsledaren"
Hur mycket tejp var det egentligen pån banan, det är inte så att man har kikare eller hökögon bara för att man är flaggvakt.. Det krävs samarbete för att ett sånt här arrangemang skall fungera!! Det samarbetet finns idag, rörken funkar klockrent anser jag, alla instruktörer är riktigt bra och det är en bra stämning när man kommer dit!! Folk kör omkull, shit happens.. det är en risk man får ta när man rullar ut på banan, man kanske inte ska "rejsa"? Rörken är ju iofs till för utveckling av sig själv och motorcykeln, många skriver om att dom ska ut och rejsa på banan, fundera lite på om det verkligen är det rörken är till för.. kanske ska man hålla sig på stor bana om man ska köra med fullt nerlägg hela tiden om man vill undvika risken att krasha. Tejp på puckarna/ställ har jag varit med om att ett flertal haft på stället, är detta inte tillåtet kanske man borde gå ut med det alt. säga till om det på "teorin".

Ryck upp dig Línden! Visst kan man vara bitter på någon, inget snack om saken.. men varför pajkasta hela tiden??



Till er på Rörken:
Keep up the good work så syns vi nästa säsong!! :)
bear: tack för ditt ihärdigt tjatande om :arsele förflyttning, det lönade sig tillsist :)
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Seså, sköt er nu och håll diskussionen på en hyfsad nivå är ni snälla. Annars stängs tråden.
 

nidan

Intentionally left blank
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Buell XB9S
Annchua skrev:
... man kanske inte ska "rejsa"? Rörken är ju iofs till för utveckling av sig själv och motorcykeln, många skriver om att dom ska ut och rejsa på banan, fundera lite på om det verkligen är det rörken är till för.. kanske ska man hålla sig på stor bana om man ska köra med fullt nerlägg hela tiden om man vill undvika risken att krasha.

Beror ju på hur man vill utveckla sig.. Andledningen till att jag hänger på Rörken är att man inte kan komma ner och skrapa i trafiken. (Inte jag iaf, fungerar bara i vänstersväng i rondeller i duglig fart...) Vidare kvaddar jag mycket hellre på Rörken än på allmän väg, betydligt mindre risk att skada sig allvarligt. Men så räknar jag inte heller med att inte krascha. :)
Det kan ju dock vara trevligt att slippa kvadda på att nån sprider skit omkring sig på banan. Då kan ju folk lika gärna skruva loss oljepluggarna lite för att göra lite mer sport av det hela.. ;)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top