Jag kan tolva oxå!! :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Har klurat ut det där med 12a oxå!.. tog mig 3 dagar, totalt 5 timmars träning. Men bannemig! svettig som ett as och med en inkommande public (diverse personer i bilar som stannade för att glo)... så sa det SKRAAAAP och nu är man steget upp. Jag har skrapat tail innan, men det var inte frivilligt ;)

Borde ha lite på film snart! :rock

ps.. undrar hur länge min hoj kommer att hålla, den börjar låta lite konstigt. :confused: Har en halv liter eller så extra olja, för att se till att hojjen inte går torr... å får spel.

Kopplingen kommer väl ge sig snart oxå antar jag.. tokkopplar stående still. Samt drivpaket!! Hur lätt är det oxå att 12a sakta.... runt 20-30km/h MAX... med original drevning. Neru! hojjen flyyyyger upp till 12 o man är direkt uppe i fart. måste dreva skiiten ur hojjen, iaf 5-6 upp bak och ner 1 fram.

Samt, råkade slå i neutral ett par gånger när jag skulle fortsätta wheelien, å KRassschh.. lite plastdefekter på fronten nu.. ajja. Blir halv streetfighter snart igen antar jag.

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Swedie skulle du kunna förklara hur du gör? Det går ju så fort även om man står stilla när man går upp. Ska man kanske försöka dra in kopplingen och bara köra med bromsen? Det är ju så jävla svårt blir bara vingel...

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Honda motard
Blir snart galen på den där förbannade tolvan!
Har tränat fixat å trixat men det vill sig inte... Nu beställer jag ett mindre framdrev och sänker lufttrycket i bakhjulet och gör ett nytt försök.
Har kört över två hundra meter på ettans växel, legat långt över balanspunkten men ändå så får jag inte ner arslet i backen :mad:

Om det är nån som har några goda råd så vill jag ha dom nu för snart sparkar jag sönder skiten!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
koppla upp skiten.. fort.. till 12.. sen använder du bromsen för att kontrollera skrapet.

Bifogat

• 1oclock.jpg
    1oclock.jpg
    35.4 KB · Visningar: 387

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
idag lärde jag mig åka på railen! :D

Bifogat

• matti.jpg
    matti.jpg
    20.7 KB · Visningar: 368

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Honda motard
Blä på er allihop!
Jag kan köra i grustag med min maskin å det kan inte ni!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hahah! najs Matti! Så fort jag får tag på en 12 bar till hojjen, samt en ny motor..... så blir det andra bullar.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA