GSXR1100R
The older i get the faster i was
Du ska få fett med pisk på bultenanja skrev:ge fan i min slingerbult!
Du ska få fett med pisk på bultenanja skrev:ge fan i min slingerbult!
Hon har väl ingen "bult" att piska?GSXR1100R skrev:Du ska få fett med pisk på bulten
soppatorsken skrev:Det sistnämnda är sant. Eller nåstan iallafall, hon är brunett.
En skitsöt sommarjobbare som ska vara här i två veckor. Ska jag presentera er för varandra när vi är klara?
GSXR1100R skrev:Du ska få fett med pisk på bulten
Dig kan man lita på, men om det pissregnar så får vi pubba iställetOLJEKYLD GSXR skrev:När du är klar med det så ska jag visa mina bästa vägar.
Tror inte jag kan på Torsdag, då kör vi pubrunda på onsdag dåOLJEKYLD GSXR skrev:Det ser ut att bli skitväder imorgon, men torsdag och framåt ser det lovande ut.
För att fira kronprinsessans födelsedag?GSXR1100R skrev:Tror inte jag kan på Torsdag, då kör vi pubrunda på onsdag då
Fnutten skrev:För att fira kronprinsessans födelsedag?
(Smygrojalist )
Japp vi blåblodiga monarker ska hinka satanFnutten skrev:För att fira kronprinsessans födelsedag?
(Smygrojalist )
Åker du bort på semestern för att kunna surfa på sporthoj i annan miljö ellerGSXR1100R skrev:Japp vi blåblodiga monarker ska hinka satan
Bidde ingenting, jag tar ungarna med mig hem till Lunkan istället, ibland så....Gulsnabbtrajja skrev:Åker du bort på semestern för att kunna surfa på sporthoj i annan miljö eller
Skrik till vilken pub ni ska på, eftersom jag inte har nån gathoj kan man ju alltid möta upp för en onsdagspilsner som alternativ.
Hehe, gamlot skyller på andras ungar IGEN!!!GSXR1100R skrev:Bidde ingenting, jag tar ungarna med mig hem till Lunkan istället, ibland så....
GSXR1100R skrev:Bidde ingenting, jag tar ungarna med mig hem till Lunkan istället, ibland så....
Vad menar du, jag är på sem. med MINA ungar, dock har jag ingen barnvakt ikväll, man får samla pappa poäng ikväll iställetSweedo skrev:Hehe, gamlot skyller på andras ungar IGEN!!!
Vilka vi, du kan ju sitta barnvakt så kör jag med dom andraMattias skrev:Fegt att lämna WO. Vi skulle ju rejsa på 'bulten.
Ska på Skansen i morrn, det är mycket trevligareOLJEKYLD GSXR skrev:Imorgon får vi fan åka lite, skulle ju bli mindre regn då. Du måste ju provköra nygixxern.
Shit, vad vuxenpoäng du samlar nu då!GSXR1100R skrev:Ska på Skansen i morrn, det är mycket trevligare
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|